TOP 10: TORBY I TOREBKI

jaką  torebkę wybrać? torebka kuferek, shopper, listonoszka

Co kobiety kochają najbardziej? Torebki! Oczywiście za raz po butach 😋 Torebki, torby i plecaki to moje ulubione akcesoria. Potrafię spędzić godziny w sklepach internetowych przeglądając je i dobierając do każdej stylizacje 💗 W to piątkowe popołudnie, chcę przedstawić Wam pierwszy artykuł z serii TOP 10. Spójrzcie jakie torebki dla Was wybrałam 😊


Torebka kuferek

Jest to zdecydowanie mój ulubiony fason torebki. Jest on bardzo praktyczny, torba jest bardzo pakowna, pasuje niemalże do każdej stylizacji oraz wygląda bardzo elegancko 😊 Dzięki wielkiemu wyboru można je znaleźć z przeróżnych materiałów oraz w niezliczonej ilości kolorów.

jaką  torebkę wybrać? torebka kuferek, shopper, listonoszka
1. MANZANA  2. EVEN&ODD  3. ZARA 


Torba shopper

Jak sama nazwa wskazuje, torba idealna na zakupy. Często wybieram ją gdy udaje do galerii handlowej lub po pieczywo na śniadanie 😊 Torby te są naprawdę ogromne! Zdarzyło mi się nawet spakować wszystkie farby na zajęcia na uczelnie (a uwierzcie mi, mam ich sporo), pędzle oraz mój zestaw, jak to mówię - startowy, czyli dużą kosmetyczkę, portfel, półtora litrową wodę niegazowaną, paczkę pieczywa ryżowego, IPoda, telefon, pęk kluczy oraz moje ukochane perfumy od Bruno Banani 💗 

jaką  torebkę wybrać? torebka kuferek, shopper, listonoszka
4. MOHITO  5. EVEN&ODD  6. ALIEXPRESS  7. GENUINE LEATHER



Torebka na ramię

Rzadko wybieram ten model torebki, ale kiedy celem mojej wyprawy jest przyjęcie urodzinowe koleżanki lub weselne kuzynki, czy zwykłe wyjście z mamą na kawę, jest jak znalazł 😊 Mieszczą się tam najpotrzebniejsze rzeczy: klucze, dokumenty, telefon i oczywiście błyszczyk nawilżający do ust. Bez tego ostatniego nigdzie się z domu nie ruszam 😋

jaką  torebkę wybrać? torebka kuferek, shopper, listonoszka
8. MOHITO  9. ALIEXPRESS  10. MANZANA

A Wy co zawsze musicie mieć przy sobie?

Łączymy wzory! Moja najnowsza stylizacja

źródło zdjęć: panitorbalska.pl | aliexpress.com | mohito.com | zalando.pl | manzana.pl | zara.com

25 komentarzy:

  1. Torebki kuferki ostatnio Kocham mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) najbardziej podoba mi się nr 7 :) czegoś takiego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,2 i 8 to moje faworyty :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Shoppery to chyba moje ulubione torby- wygodne, piękne i jak sama wspomniałaś bardzo pojemne :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mam obsesji na punkcie torebek ;) Muszę mieć przynajmniej jedną większą, która zmieści A4 i dwie małe - czarną i beżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piątka mój faworyt. czarna i klasyczna. IDEALNA!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy od wyjścia. Uwielbiam małe torebki na ramię, ale na codzień raczej sięgam po większe egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie torebki! Mam jedna podobna do numeru 3 ! Obserwuję - super blog. :)
    Zapraszam również do siebie :)
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej lubię listonoszki i małe torebki na ramię ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie letnie, wakacyjny klimaty.
    Robią wrażenie :) Naprawdę uwielbiam takie torby.
    Super sprawa. W tej numer 8 się zakochałam.
    Pozdrawiam cieplutko, poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne propozycje. Mam torebki w różnych kolorach i fasonach, i docieram je odpowiednio do sytuacji :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i będę wdzięczna za zapoznanie się z informacją pod komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię torebki na ramię :) moim zdaniem są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na co dzień noszę shopery, właśnie nową kupiłam i czekam na dostawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, kocham torebki :) Może mam ich mało w swojej szafie, ale
    za to każda jest wyjątkowa :) naprawdę świetne propozycje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne torebki wybrałaś, mi najbardziej podoba się numer 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa torebka z Mohito jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kuferków nie noszę i nie znoszę...stawiam zdecydowanie na shopperki lub mniejsze torebki na ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja najbardziej lubię torebki na ramię na długim pasku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam jedną ulubioną (kuferek), ale ostatnio moje serce skradła także listonoszka! Jest przecudna, jeśli tylko mieszczą mi się do niej rzeczy, to biorę ją w pierwszej kolejności!
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wybór, najbardziej lubię torebki na ramię oraz kuferki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza torebka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jak jestem w sklepie to idę pooglądać torebki haha. Wszystkie są świetne. Ale najbardziej podobają mi się torby kuferki i torby shopper.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger