Trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks

trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks
Połowa sierpnia, koniec wakacji, a tu takie chłody nawiedziły Polskę, że aż nie chce się z domu wychodzić. Na ulicach pustki, donośny śmiech dzieci zamilkł, ptaki przestały budzić nas swoim pięknym śpiewem. Słyszę jak krople deszczu uderzają o parapet, raz na jakiś czas, w oddali przejeżdża samochód. Nawet pociągi przestały jeździć, samoloty również się nie pokazują. Pies siedzi skulony pod schodami, koty wylegują się na kanapie. A ja piję tę drugą kawę i zastanawiam się czy w ogóle warto.. 

Opowiem Wam jeszcze co nieco o moich ukochanych porach roku - zimie i jesieni. Tak jak obiecywałam w artykule: jakie kolory będą modne na jesień 2017, dodaję post o trendach nadchodzącego sezonu jesień/zima 2017/2018. Trendów jest tak dużo, że postanowiłam podzielić go na trzy części. W dzisiejszym wpisie zobaczycie futra, kożuchy, kurtki puchowe oraz sztruks! 


Futra

Futra, futra i jeszcze raz futra! 😊 Kto ich nie uwielbia? Mowa oczywiście o sztucznych, nie pojmuję zamiłowania do tych naturalnych.. sama myśl o nich wzbudza we mnie złość 😠Pomówmy więc o tym, co w nadchodzącym sezonie będzie na topie. Tej jesieni do wyboru, do koloru 😊Na wybiega można było zauważyć podział na te klasyczne, długie oversizeowe, o barwach zbliżonych do naturalnych (np. Dries Von Noten, Marc Jacobs, Michael Kors) oraz nowoczesne, dostępne we wszystkich kolorach tęczy (np. Miu Miu, Emilio Pucci) 😊 Ja zdecydowanie jestem za tymi pierwszymi, a Wy?

Kożuchy

Kożuchy można było zobaczyć niemalże we wszystkich kolekcjach, a pomysłowość projektantów nie znała granic! Są one w kurtkach, płaszczach oraz kamizelkach, spotkać można nawet takie z przeszyciami z owczej wełny na zewnątrz! Koniecznie musicie to zobaczyć! To coś niesamowitego 😄 (np. Saint Laurent, Chloe, Balmain, Diesel).

Sztruks

Kto nie lubi sztruksu łapka w górę! 👍 No nie przesadzajmy i dajmy mu jeszcze jedną szansę 😊Wystarczy spojrzeć na Kendall Jenner w przepięknym, czerwonym zestawie od Marc Jacobs. Stylowe garnitury były też u Prady, a rewelacyjne zestawienia z obszernymi swetrami u Mulberry. Dajcie mi znać co teraz sądzicie o sztruksie 😜

Puchówki

Kurtki puchowe modne są kolejny sezon. Nic dziwnego, są przyjemne, cieplutki i idealne na mroźne zimy 😊 Zauważyliście, że chodzi się w nich i na jesień i na wiosnę? W okresie letni można kupić je w okrojonej wersji, nie tak "napakowanej" 😜Puchówki zostały "wylansowane" w kolekcjach Balenciaga, który kontynuuje ten trend tej jesieni! (Mowa tu o tej wielkiej, w kolorze khaki 😊) Można spotkać i te bardziej kolorowe, np. u Versace oraz te ze sportowym akcentem od Fenty x Puma. Moja puchówka już czeka na śnieg, a jak z Waszymi? 

trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks trendy jesień/zima 2017: futra, kożuchy, puchówki i sztruks

Następna część trendów jesień/zima 2017/2018 w kolejnym poście 😊

60 komentarzy:

  1. Nie zawsze podążam za modą, preferuję ubrania, w których czuję się dobrze, a ani sztruks, ani kożuchy, ani puchówki, ani nawet futra do nich nie należą.
    No ale coś na siebie będzie trzeba założyć, kiedy będzie zimno ;) Chyba że polecę do ciepłych krajów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sztruks lubię i cieszę się z jego powrotu. Kożuszek jeden mam już upatrzony ale głupio tak trochę kupować go w sierpniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrana prezentowane na wybiegu jakoś niespecjalnie mi się podobają - jednak w kanonach mody znalazłabym coś dla siebie. Kożuszkiem ładnym bym nie pogardziła, tak samo jak futrem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kożuchów, ale sztruks owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo - wiele słyszałam o nowych trendach. Super!
    Puchówka na zimę. To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Jedna wygodna bardzo mi się podoba.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli trzeba już gromadzić jesienną garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztruks lubiłam jak byłam w gimnazjum czyli xx lat temu :P ogólnie ja z modą na bieżąco nie jestem ;P jakoś tak mam własny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kożuchy, futra, sztruksy to nie moja bajka :P
    Chociaż jak chodziłam do szkoły podstawowej/gimnazjum miałam dwa żakiety i spodnie sztruksowe. Nawet mam to uwiecznione na zdjęciu hahah
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię eksperymentować i myślę, że wykorzystam do tego coś sztruksowego. Świetny post. Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  10. Futra, futerka uwielbiam. Sama zaopatrzyłam sie w takie na dany sezon! :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ja bardzo lubię kożuch jako dodatek np. w kurtce jeansowej. To jest super połączenie!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że puchówki nadal modne :D ja moją lubię i nie zamierzam z niej rezygnować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kożuchy i futerka - uwielbiam! <3
    Trendy mi odpowiadają!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejną dawkę trendów, to te jakoś nie przypadły mi go gustu -z wyjątkiem puchówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyszłe trendy zdecydowanie mi nie spisują. Nie lubię ani sztruksu, ani futer. Jedynie to te kożuchy brzmią nawet, narty, ale żadnego nigdy nie miałam i nie jestem pewna,czy czulabym się w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, mamy jeszcze sierpień, wakacje, a tu już post o futrach, kożuchach! Ale chyba pora zejść na ziemię. Niedługo wrzesień i potem chłodna jesień, zima. Oj kurczaki!!! A niedawno byłam na plaży... Post na pewno przydatny!

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog :) Świetnie się go czyta i ogląda zdjęcia :) Czekam na nowy post :) Zapraszam do obserwacji mojego bloga :***
    BLOG : https://justaahe.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Oho widzę znów sztruks wraca do łask, a ja go tak nigdy nie lubiłam nosić :/
    futer i kożuchów też nie :O

    Trzeba po prostu do tego wszystkiego podejść z dystansem :)
    ten żółciaczek jedynie bardzo mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie podążam za modą. Raczej wole kupować to co mi się po prostu podoba. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodatki do garderoby w postaci futer jeszcze lubię, ale same futra w całości to zupełnie nie mój temat, oczywiście nie poruszam tematu ze u mnie tak samo jak u Ciebie temat naturalnych futer wprowadza w oszałamiająca złość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę zimy i jesieni. Kocham ciepło i wkurza mnie to ze w te wakacje byl9 więcej zimna niż ciepła. Te warstwy Kożuchów bluz i bluzek. Nie lubię :/
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się futra i w mojej szafie zagościło już ono w tamtym roku lecz nie ubieram go zbyt często bo nie czuję się w nim dobrze :) , chyba dwie pierwsze stylizacje trafiają do mnie najlepiej sama bym się tak ubrała pomijając tą czapkę bo tak bardzo mi sie ona nie podoba :/


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz bardziej zaczynam przekonywać się do sztruksu. Nie lubię futer ani kożuchów. Świetny post!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie chce żadnej zimy :O i jeszcze ten sztruks wraca :D o mamo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że są takie trendy na zimę. Jak byłam mała pamiętam jak młode dziewczyny chodziły w spódniczkach mini i cienkich szpilkach, przy dość ujemnych temperaturach. To świetnie, że są takie trendy, iż możemy się ubrać ciepło w zimie. A wybór jest tak szeroki, że każda znajdzie coś dla siebie. 😉

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow :o To ja nie wiem co ja kupię na tegoroczną zimę :o Te trendy jakoś mnie nie fascynują xd Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę zrozumieć tych stylizacji. Nigdy raczej nie zdecydowałabym się na nic takiego. Chyba w tę jesień będę niemodna :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie za bardzo przypadło mojemu gustowi
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kożuchy to dla mnie nr 1 tej jesieni i zimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy post!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż mi się zimno robi, jak myślę,że czas wybierać jesienno-zimową garderobę. Futra kocham - oczywiście te sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Futra są świetne! Lecz nie mogę się do nich przekonać,wiem że są sztuczne,ale wydaje mi się że do mnie nie pasują :/
    Post świetny!
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Pogoda za oknem jeszcze letnia, ale również myślę o nadchodzącej pogodzie i trendach. Przyznam, że ostatnio udało mi się upolować sztruksową kurtkę w second handzie i jestem bardzo dumna z tego zakupu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wpis kochana a jesieni nie mogę się już doczekać! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis! Widać, że się napracowałaś. Kiedyś lubiłam sztruks, ale obecnie jakoś sobie nie wyobrażam tego materiału w mojej szafie 😉 Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za futrami jedynie futrzane kamizelki uwielbiam 😍
    Sztruks-tez nie za bardzo...
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. kożuszki i futra(sztuczne) jak najbardziej na tak<3
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie to nie moje gusta... Ale post ciekawy!
    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  39. super, że w nadchodzącym sezonie będą modne futerka i kożuszki, uwielbiam je zakładać gdy się robi zimno;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się zarówno kożuszki, delikatne futra, jak i sztruks, ale ubrania wykorzystane na pokazach są tak mocno przesadzone, że aż paskudne :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Futra sa przepiękne, ale czasami zaprezentowane na pokazach nie podobają mi się aż tak.
    Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się te jesienne kolory :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe trendy. Część przypadła mi do gustu :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  44. ja zawsze wolałam swój styl bo lepiej jest się czuć w tym co się nosi z chęcią niż żeby być "modnym"
    zapraszam :)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lubię nosić futra i kożuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wlasnie musze kupic kurtke na zime, wiec post na pewno inspirujacy :D

    M A R C E L I A (KLIK) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Futerka są śliczne, ale nie lubię ze zwierzątek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo przydatny post :) Ja aktualnie szukam w seconhandzie czegoś ze sztruksu :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam kurtkę ze sztruksu i jest boska! Puchowe kurtki na zimę będą bardzo modne w tym sezonie! Ja już swoją kupiłam ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bardzo polubiłam, że tej jesieni jest modny sztruks. Kurtki sztruksowe to must have <3
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Futerka mi się najbardziej podobają ;)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger