ZARA PRE-FALL 17

zara pre fall 2017 kolekcja


Najgorętszy tydzień wakacji trwa, a ja znowu zawracam Wam głowę jesienią i trendami nadchodzącego sezonu 😊 W dzisiejszym artykule, pragnę opowiedzieć Wam troszkę o najnowszej, wypuszczonej kolekcji marki Zara. Kolekcja ta nosi nazwę PRE-FALL 17, czyli jak sama nazwa wskazuje, marka chce nas przygotować na nadchodzące trendy sezonu jesień/zima 2017/2018. Zobaczcie co przygotowała 😊

PRE-FALL 17

Nadchodzący sezon jesienno zimowy pełen jest barw, wzorów i faktur. Dokładnie opowiem Wam o tym w połowie sierpnia, kiedy sklepy zaczną zapełniać się jesiennymi produktami 😊Zara przygotowała kolekcje pełną kwiatów oraz kolorów sezonu jesień 2017 (zapraszam Was do artykułu jakie kolory będą modne jesienią). PRE-FALL ma w sobie troszkę z lata i jesieni, przykładem są delikatne bluzki czy sandały. Kolejnym, letnim smaczkiem jest kimono, które króluje już od wiosny, zamiast printu w palmy i flamingi (Łukasz Jemioł - dziękujemy Ci za to ❤️), spotkamy je w wersji, typowo jesiennej, czyli w kwiaty. Z sezonu letniego możemy zobaczyć spodnie z paskiem na buty (typu narciarki) oraz szerokie paski! Długie kozaki oraz kółka i paski to zdecydowanie jesień. Najlepiej połączone w jednej stylizacji 😊Jeszcze Wam o tym nie mówiłam, ale jesień/zima będzie od nas chcieć, właśnie takich odważnych połączeń printów! Chyba nie każda z nas będzie na tyle odważna, ale moda jest też po to, aby się nią bawić i eksperymentować! 😊 Poniżej możecie zobaczyć zestawienia z kolekcji PRE-FALL 17, najbardziej do gustu przypadła mi długa spódnica w paski oraz kimono ❤️ Dajcie znać co o tym myślicie 😊

zara pre fall 2017 kolekcja
1. PASEK  2. KOZAKI  3. SUKIENKA

zara pre fall 2017 kolekcja
4. TOP  5. SANDAŁY  6. LEGGINSY

zara pre fall 2017 kolekcja
7. KIMONO  8. KOSZULA  9. LEGGINSY

zara pre fall 2017 kolekcja
10. KOSZULA  11. SPÓDNICA  12. SPÓDNICA

OBSERWUJ MOJEGO BLOGA

źródło zdjęć: zara.com

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ciuszki :) Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sandały na obcasie są bardzo ładne, ale jak dla mnie za wysokie. :) Czerwone kimono fajnie się prezentuje na modelce. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ciuszki, ale najbardziej podobają mi się sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kwiaty na ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie , połączenie różnych printów może niektórym wydawać się kontrowersyjne, jednakże jak co sezon każdy może znalezć coś dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy są bardzo fajne ale nie wszystkie trendy trafiają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie śledzę ostatnio nowych trendów.
    Wydają się całkiem fajne.
    Mogłabym przetestować chętnie coś.
    Kolorowe stylizacje do mnie przemawiają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać jesiennych kolekcji w sklepach! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nic do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają nadchodzące trendy, szczególnie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty są bardzo fajne, ale reszta jakoś nie przemawia do mnie :( CO gorsza przerażają mnie te odelki, a raczej ich chudość... biedne :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie mogę nic znaleźć ciekawego z Zarze i niestety nic mnie nie zaciekawiło z rzeczy powyżej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zara ma zawsze oryginalne i ciekawe rzeczy! Ta kolekcja bardzo mi się spodobała <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania wyglądają bardzo ciekawie. Niestety chyba, aż za bardzo abym mogła je nosić :(
    Zapraszam serdecznie na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nic co by było w moim stylu :D Chociaż te szpileczki całkiem ładnie wyglądają, ale zupełnie nie moje kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham zarę i jej kampanie. Uwielbiam tam kupować rzeczy właśnie na sezon jesień/zima gdyż zawsze znajdę jakiś przepiękny płaszcz lub kurtkę!

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się to, że jesień będzie kolorowa :) bo lubię kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy, szczegolnie zakochałam się w czerwonym kimono w kwiaty;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się cudownie !
    ja jestem zwolenniczką kolorów i rzadko można zobaczyć mnie w czerni, więc tym bardziej serducho raduje się na wieść, że jesień będzie pełna barw, wzorów i faktur :D
    i szczerze przyznam już nie mogę się doczekać, bo te upały wykańczają mnie :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger