Makijaż na każdą kieszeń - jak się malować kiedy jesteś spóźniona?

Makijaż na każdą kieszeń

Jak często zdarza Ci się przespać wszystkie drzemki ustawione w telefonie? Wybiegasz z łóżka i masz kilka sekund na zastanowienie się co zrobić ze swoją twarzą, aby wyglądała dobrze, ale nie masz czasu na siedzenie przed lustrem. Chcę Ci pokazać w jaki sposób możesz nadać blasku swojej twarzy i zdarzyć na ostatni autobus. 

Makijaż na każdą kieszeń 


Produkty, które wybrałam nie należą do najdroższych, a dzięki nim stworzysz piękny makijaż. Sama stosuje większość z nich na co dzień i jestem bardzo zadowolona. Zobacz co przygotowałam 😊️

Makijaż na każdą kieszeń

Podkład MAYBELLINE affinitone all skin types, odcień 03 light sand beige
Jest on super kryjący i idealnie pasuje do koloru mojej cery. Nie zamienię go na żaden inny. Koszt to około 25 zł, ale w wielu drogeriach można go znaleźć w niższych cenach.  

Puder RIMMEL stay matte, odcień 001
Również mój ulubiony, z którym się nie rozstaje już od kilku ładnych lat. Cena waha się miedzy 20, a 25 zł. 

Makijaż na każdą kieszeń

Cień do brwi ESSENCE hello autumn, odcień 01
Jak na swoją cenę (bo tylko 10 zł !!!) uważam, że są one rewelacyjne. 

Kredka do brwi MISS SPORTY, odcień 002 Brown
Wybierając się do drogerii miałam zamiar zakupić kredkę z innej firmy, na szczęście nie była dostępna i wybrałam tę, która chyba została stworzona dla moich brwi 💖️ a jej koszt to niecałe 10 zł. 

Makijaż na każdą kieszeń

Cień do powiek ESSENCE all about roses, odcień 03 roses (użyłam z górnej paletki kolorów 1, 2 i 4)
Bardzo ładna paletka w delikatnych odcieniach, która stała się moją ulubioną, a jej cena to około 17 zł (w promocji kupiłam ją za 11 😊)

Mascara RIMMEL extra super lash, odcień 102 Brown Black
Mój tusz do rzęs numer jeden, od zawsze na zawsze w mojej kosmetyczce. Cena około 20 zł. 

Eyeliner AVON precision glimmer w kolorze złotego brązu
Dostałam go jakieś pół roku temu i nie byłam przekonana co jego koloru, jednakże po pierwszy zastosowaniu ciężko mi będzie przejść na tradycyjny czarny. Nie do końca jestem pewna jego ceny, ale wydaje mi się, że wynosi ona około 20 zł. 


Jak się malować kiedy jesteś spóźniona dziesięć godzin?

Ten ultra szybki i prosty makijaż stosuję naprawdę często. Nie to, że jestem spóźnialska, ale jeżeli mam okazję poleżeć w łóżku trochę dłużej, to dlaczego by z niej nie skorzystać? 😊 
Na początek, w tym czy w innym makijażu, zawsze nakładam odpowiedni krem, z kilku ważnych powodów. Po pierwsze, mam suchą cerę i jeśli mogę to staram się ją jak najlepiej nawilżać, a wiadomo, że makijaż w tym nie pomaga. Po drugiej, kiedy nałożę krem makijaż staje się trwalszy i nawet w upalne dni nie spływa z mojej twarzy. Drugim etapem jest nałożenie podkładu oraz pudru. Zawsze staram się to zrobić jak najdokładniej, zwłaszcza że czas nagli. Na koniec maluję rzęsy oraz używam nawilżające pomadki na usta. Btw jeżeli macie jakiś sprawdzony sposób na suche usta dajcie znać w komentarzach. Próbowałam już wielu sposobów, ale one nadal są na skraju wyczerpania 😟

Makijaż na każdą kieszeń

Krem ZIAJA krem wygładzający 25+ Cena około 10 zł
Błyszczyk LIP SMACKER coca-cola cherry Cena około 10 zł

Jak się malować kiedy masz pięć minut do wyjścia? 

Tak naprawdę stosuję ten makeup na codzień. Nie lubię malować się mocno, a do mojego typu urody o wiele lepiej sprawdzają się delikatne cienie i pomadki. W pierwszej fazie robię dokładnie to samo co w poprzednim opisie, czyli krem, podkład, puder, mascara, błyszczyk. Dodatkowo na powieki aplikuję delikatny cień w jasnych barwach, zazwyczaj białych, ecru, beżach. W tym wydaniu mam trochę więcej czasu na moje brwi, więc maluje je kredką oraz dodaje cienie do brwi. Następnie nakładam korektor rozświetlający (Miss Sporty, 001) na nos, pod oczy oraz pod brwi. W tym przypadku stosuję następującą kolejność kosmetyków: krem, błyszczyk, podkład, kredka oraz cienie do brwi, korektor, puder, cień do powiek, mascara. 

Makijaż na każdą kieszeń


Jak się malować kiedy masz przynajmniej pół godziny do wyjścia? 

Jest to moja ulubiona opcja, ze względu na to, iż mam więcej czasu na eksperymenty. Kolejność jest dokładnie ta sama co w poprzednim opisie make up-u aczkolwiek, poświęcam więcej czasu na oczy. W tym wydaniu jasne cienie połączyłam z brązami. Bardzo lubię taką kolorystykę, choć ostatnio bardziej bawię się kolorami. Często eksperymentuję z różami, pomarańczami oraz zielenią. Mój must have to zielony tusz do rzęs! Powinnam stosować go na co dzień ze względu na zielony odcień tęczówki, ale wcześniej do tego nie dojrzałam 😊 Ostatnio zakochałam się w brązowym eyelinerze. Czarny jest taki oklepany, miałam już dość siebie w takim wydaniu, a brąz powoduje, że moja twarz sprawia wrażenie cieplejszej. W tym make up-ie błyszczyk zamieniłam na brązowawą pomadkę (AVON ColorTrend, rocking nude)

Makijaż na każdą kieszeń

Jaka wersja makijażu jest dla Was najlepsza? Co same robicie kiedy jesteście spóźnione? 


        

57 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż.
    Ja się tak nie potrafię malować. Poza tym jak używam cieni do oczów, to zaraz mi oczy okropnie łzawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prawdopodobne, że możesz być uczulona na jakiś składnik. Próbowałaś używać cieni z firmy AA? Oni mają wiele hipoalergicznych kosmetyków.

      Usuń
    2. Nigdy nie miałam okazji używać, ale jak za miesiąc będę w PL to spróbuję ich kosmetyków.

      Usuń
  2. Rzadko zdarza mi się zaspać, ale jak już mi się to przytrafia to muszę się zebrać w kilka minut :D Zabawa cieniami wtedy odpada :D Stawiam na kreskę, rzęsy, brwi, korektor, odrobina kremu bb i puder :D Stay Matte kiedyś bardzo lubiłam, ale teraz wolę bardziej delikatnie wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robienie kresek traktuje jako zabawę 😉 w pięć minut nie mam szans na zrobienie dwóch identycznych 😄

      Usuń
    2. Jak się spieszę to kreskę robię kredką :) I nigdy nie robię jaskółki ;)

      Usuń
  3. Świetnie przygotowany post.Rzadko zdarza mi się spózniać ale gdy trzeba robić makijaż szybko, to robię podobnie jak Ty, 5 minutowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ☺️ Każdy swój post staram się robić na 100%

      Usuń
  4. wow mega post! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny post, wręcz bardzo przydatny! Rzadko kiedy się spóźniam, lubię być chwilę przed czasem :* Ale jak już mam mało czasu i muszę zaraz wychodzić to stosuje makijaż 5 minutowy :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale bardzo mi się podobają Twoje tunele :D Ja jak jestem spóźniona to jedynie maluje brwi i na twarz nakładam krem bb i lece! :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład na twarz i zaznaczenie brwi - to podstawa! Rzęsy zdążę umalować w korku :-D

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny makijaż, ja nie mam takiej 5 minutowej wersji, ale tez nie zdarza mi się zaspać, czy coś takiego żebym musiała taki właśnie nakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful products! Very interesting review!
    Have a lovely day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład tragedia! Używałam i nie lubię go.
    Uwielbiam kremy Ziaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się rewelacyjnie, ale z podkładami tak właśnie jest ;) nie każdy jest dla każdego ;)))

      Usuń
  11. ładne makijaże :)
    Ja Ci powiem, że nieważne czy mam dwie godziny, czy 5 minut, zawsze maluję się w 2-3 minuty. Podkład, tusz, odrobina cienia i coś na usta. I tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. na szczęście nigdy w życiu się nigdzie nie spóźniłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladny makijaz i calkiem fajne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej ale świetna jest ta paletka do cieni! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten puder z RIMMELA. Bardzo ładnie ci w tym pierwszym makijażu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż - każdy:)
    Mnie makijaż zwykle zajmuje jakieś pół godziny - ale wtedy robię go tak na spokojnie. Gdy nie mam czasu używam tylko podkładu, pudru i tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż :) kiedyś używałam tego Maybellina- byłam bardzo zadowolona; teraz tylko tusz, kredka i krem do twarzy :) minimalizm :)

    http://onitestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny makijaż, trudno mi ocenić czy prosty i szybki, bo mój często ogranicza się do użycia eyelinera i tuszu do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  21. VISIT MY NEW POST!!
    https://anastasianova.wixsite.com/anastasianova

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami mam wrażenie, że dużo lepszy makijaż wychodzi mi właśnie wtedy, gdy się spieszę i nie staram. Gdy mam dużo czasu to zawsze przedobrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także stosuję Affinitone, odcień 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie zawsze makijaż trwa maksymalnie 10 minut :P podkład, puder, tusz :P ot, cała filozofia :P a kilka kosmetyków, które zaprezentowałaś znam i lubię :) faktycznie są niedrogie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo nie lubie się z Affinitonem ... A na usta polecam carmex jedyny produkt który mi pomaga :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z makijazem jak i bez wygladasz slicznie :) masz przepiekne, duze oczy! zazdroszcze <3

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo łady make up - świetny i przydatny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nigdy nie poświęcam na makijaż zbyt dużo czasu, zazwyczaj około 15 minut :D Te kreski to robisz cudowne, ja do tej pory nie opanowałam ich rysowania... może kiedyś mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  29. are all excellent products, great finish and result my dear
    new post on my blog How To Design Your Dream Bathroom
    have an happy day, kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne produkty, myślę, że przy okazji najbliższej wizyty w drogerii skuszę się na któreś cienie ;)
    Ja stosuję lekki i niewielki makijaż, podkład, puder, róż, oczy LUB usta (nie wiem czemu, nigdy nie mam nastroju na oba) zajmuje mi koło 5 minut i nie mam problemów ze spóźnianiem :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to muszę mieć kupę czasu na makijaż:) Zanim zaretuszuje moje cienie pod oczami to sie schodzi troche hehe:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Znałam kilka tych kosmetyków :)
    Ja bardzo lubię się malować i nawet szybko mi to wychodzi!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  33. se les ve unos productos muy buenos, es precioso,guapa

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyszedł Ci ten makijaż ! Mój "makijaż" trwa kilka minut jedyne co robię to nakładam pomadkę, tusz no i odżywkę na rzęsy, nawet nie wiem czy można nazwać to makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja makijaż oczu pomijam, bo kompletnie nie umiem obchodzić się z cieniami :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :) całe szczęście nie zasypiam uff :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja robie bardzo leciutki makijaż i nie zajmuje mi on wiecej niż 10 minut heh :D
    Świetne porady!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja na co dzień używam tylko podkładu, korektora, bronzera, pudru i tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne makijaże :) ja akurat prawie się nie maluje, jedynie rzęsy, ale jak będę chciała bardziej to na pewno z twoich propozycji skorzystam :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja gdy jestem spóźniona to zazwyczaj nie robie makijażu lub poprostu nakładam korektor ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja zaśpię to pierwsze co biorę się za makijaż reszta jest mniej ważna :) Mam ten sam podkład :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja malowanie się na szybko okiełznałam do perfekcji - 8-10 minut i jestem gotowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Staram się nigdy nie spozniac i mieć na wszystko czas aby spokojnie się zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja już na szczęście opanowałam technikę makijażu w "5 sekund".
    Odkąd zaczęłam się lepiej odżywiać to moja cera nie jest taka problematyczna, a co za tym idzie i pełna "tapeta" nie jest mi potrzebna. Wystarczy lekko podkreślić brwi, delikatnie musnąć się czymś wyrównującym koloryt, tusz, odrobinę cienia i róż.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja wiecznie zasypiam bo za dużo pracuje wstawanie po 4 mnie męczy nie raz mam 10 min do wyjścia aby się ubrać zrobić siusiu, ząbki i makijaż.. wtedy tylko lekko smyrdne rzęsy i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje, również lubię ten tusz od Rimmela, jest naprawdę dobry. Co do robienia makijażu, kiedy jest się wiecznie spóźnionym to też miewam takie sytuacje - wtedy podkreślone brwi, tusz do rzęs oraz szminka w kolorze to moje absolutne minimum :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger