Letnia wyprzedaż H&M nawet do -50%

letnia wyprzedaż h&m

Lato zaczęło się na dobre, a co za tym idzie? Pierwsze wyprzedaże sezonu wiosna/lato 2017! Jak dobrze wiemy, wyprzedaże z sezonu wiosna/lato odbywają się dwa razy: pierwszy na początku wakacji (czyli tak jak teraz) oraz drugi pod koniec wypoczynku (okolice sierpnia). Dzisiaj przygotowałam specjalnie dla Was przecenione produkty marki H&M, które można dorwać w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online. H&M pierwszy z sieciówek, zaczął wyprzedaż dlatego postanowiłam przyjrzeć się jemu bliżej (ale widzę, że powoli inne sklepy ruszają z obniżkami). Wybrałam takie produkty, które wpasowują się w aktualne trendy oraz ich cena została znacznie obniżona 😊 No bo kto nie kocha wyprzedaży? 😊


SUKIENKI

letnia wyprzedaż h&m
Ah, sukienki! Moja ulubiona część garderoby na lato 😊 w moim wydaniu muszą to być maxi! Szczerze powiem, że trochę się rozczarowałam, ponieważ niewiele było ich dostępnych z obniżoną ceną 😞 na szczęście udał mi się znaleźć tą piękną, błękitną, zwiewną sukienkę w cudowne wzory 😊 Następna, którą dla Was wybrałam to ta w krateczkę vichy, ostatnio pisałam o tym wzorze w poście Co modnego w trawie piszczy? Możecie tam zobaczyć więcej moich propozycji z tym patternem. Kolejna sukienka jest satynowa, leciutka, z delikatną koronką. Bardzo przypomina mi koszulę do spania 😋 nie mam jej w swojej szafie, ale chyba skuszę się na tą od H&M 😊 I ostatnia w kwiatowe wzory oraz z odkrytymi ramionami, bardzo pożądana w tym sezonie.

1. 99,90 ZŁ 2. 90,90 ZŁ 3. 47,90 ZŁ 4. 90,90 ZŁ

TOPY

letnia wyprzedaż h&m
Topy tak na prawdę noszone są przez cały rok. Na lato super przewiewne, zestawione z szortami lub delikatnymi spódnicami. Na zimę do długich spodni, okryte ciepłym kardiganem. Topy z tego sezonu zdecydowanie przypadły mi do gustu. Chyba każda z nas pokusiła się na choć jedną rzecz z przepięknym wiązaniem na dekolcie 😊 Bardzo przyjemne są również topy lub bluzki plumeti. Spójrzcie na te welurowe lub satynowe, na delikatnych ramiączkach, czy nie dodadzą stylizacji trochę seksapilu? Wybaczcie, ale chyba za chwilkę wybiorę się na zakupy 😊 te rzeczy są tak piękne 💖


5. 69,90 ZŁ 6. 20,90 ZŁ 7. 97,90 ZŁ 8. 11,90 ZŁ 9. 39,90 ZŁ 10. 34,90 ZŁ 11. 41,90 ZŁ 12. 24,90 ZŁ 13. 34,90 ZŁ 14. 49,90 ZŁ 15. 47,90 ZŁ 16. 55,90 ZŁ

BUTY


letnia wyprzedaż h&m
Buty, buty i jeszcze raz buty! Tak, to jest moja miłość 😊 Od razu powiem, że żałuje iż H&M nie dał nam przecenionych espadryli z wiązaniem przy kostce.. za to standardowe można spokojnie znaleźć, w atrakcyjnych cenach 😊 Różowe klapeczki na słupku podbiły moje serce, spójrzcie jak idealnie pasowałyby do sukienki numer 4! Jeżeli jeszcze nie macie w swojej szafie trampek-klapek to jest idealna okazja na ich zakup 😊


17. 97,90 ZŁ 18. 90,90 ZŁ 19. 47,90 ZŁ 20. 78,90 ZŁ 21. 55,90  22. 64,90 ZŁ 23. 89,90 ZŁ 24. 55,90 ZŁ 

TORBY

letnia wyprzedaż h&m

Torebki to zdecydowanie najlepsza akcesoria. Każda kobieta się z nimi nie rozstaje! Ewentualnie zamienia na plecak 😊 ale przecież wszystkie nasze skarby musimy gdzieś nosić gdy wybieramy się nawet do koleżanki na kawę 😊 Najbardziej przypadła mi do gustu torba numer 30. Nigdy takiej nie miałam i prawdopodobnie będzie to mój następny zakup 😊 Śliczna, kwiatowa kopertówka doda stylizacji trochę kolorów i świeżości 😊


25. 47,90 ZŁ 26. 239,00 ZŁ 27. 77,90 ZŁ 28. 104,90 ZŁ 29. 64,90 ZŁ 30. 90,90 ZŁ


KURTKI

letnia wyprzedaż h&m
Tak jak pisałam w Mój sposób na zmianę garderoby skórzana kurtka jest obowiązkowa w Twojej szafie. W tym sezonie modne stały się kolorowe naszywki, a na tej ramonesce wyglądają genialnie! Jeansowa kurtka pasuje do wielu stylizacji, więc również warto skorzystać z promocji, w której naprawdę kosztuje niewiele. Kurtki czy bluzy bomberki stały się bardzo popularne już jakieś dwa-trzy lata temu. Na szczęście ten trend nie został zapomniany i dzięki temu można pokusić się na te z pięknymi haftami 💖 

31. 74,90 ZŁ 32. 136,90 ZŁ 33. 138,90 ZŁ 34. 104,90 ZŁ 35. 64,90 ZŁ 36. 104,90 ZŁ


SZORTY

letnia wyprzedaż h&m

Latem najlepszą opcją na odzianie naszego tyłka 😋 są szorty. Są wygodne i nie jest w nich gorąco. W mojej szafie mam kilka (lub kilkanaście...) par i gdybym mogła to z pewnością pokusiłabym się o następne! Hm. te kwiatowe są bardzo ładne. Jeans z koronką jest baaardzo często widziany w wielu sieciówkach. Jeśli jeszcze ich nie masz to jest TA CHWILA! 😊 Ostatnio bardzo przypadły mi do gustu te w białym kolorze, można do nich dobrać delikatny top, sandały ze zdobieniami i jesteśmy gotowe do wyjścia!

37. 69,90 ZŁ 38. 90,90 ZŁ 39. 69,90 ZŁ 40. 90,90 ZŁ


Jesteście gotowe na wyprzedaże? Uważajcie bo lawina niskich cen nadchodzi! Przygotujcie portfele lub schowajcie je bardzo głęboko jeżeli do wypłaty jeszcze daleko 😊

Które ciuszki zestawiłybyście ze sobą? Czekam na Wasze propozycje 😊 

źródło zdjęć: hm.com

19 komentarzy:

  1. Na wyprzedaże zawsze jestem gotowa :D Torebka nr 26 bardzo mi się spodobała :) Jest dokładnie taka jakiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj właśnie robiłam pierwsze zakupy na wyprzedaży...Nie powiem niezłe torby przytargałam do domu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile piękności zapewne w naszym nic nie bedzie:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zostają zakupy on-line ;) czasem trafia się darmowa dostawa do domu ;)

      Usuń
  4. Klapki na słupku to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko chodzę do H&M, ceny zdecydowanie nie dla mnie :D Zawsze w sierpniu udaję się na małe zakupy w galerii i właśnie wtedy wstępuję do tego sklepu, bo są niezłe okazje, kilka regałów z ubraniami po 10, 20 czy 30 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. za dużo rzeczy bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no jak coś jest przecenione z 200 na 100 to dla mnie średnia okazja, tym bardziej, że połowa ciuchów z H&M nie jest warta nawet 1/5 początkowej ceny... W Polsce sieciówki uznawane są za szczyt mody, a nie można powiedzieć że są tanie. Tak jak w UK lub USA w sieciówkach kupuje bądźmy szczerzy... biedota, to u nas te same sklepy są uznawane za topowe bo "marka".... trochę to smutne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną kolekcję wybralaś Kochana, aczkolwiek nie lubię H&M . Kiedyś jak byłam nastolatką to lubiłam tam chodzić, ale zmieniło się to z czasem. Sama nie wiem co się stalo, ale nie widzę tam nic oryginalnego , a ceny są strasznie wielkie :( Buziazki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam H&M zawsze na wyprzedażach coś upoluje 😉 śp tego mają świetnie jegginsy za 39,99 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem, gdy jestem w tym sklepie nigdy nic nie widzę ;). Poza tym, nie lubię takich sieciówek, bo wiem jak ubrania wyglądają po praniu. Wiele razy się zawiodłam, więc pozostawiam dla siebie butiki u mnie w mieście ;p.
    Zapraszam do siebie na blog po reaktywacji.
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Do H&M rzadko chodzę ;) Moim zdaniem ciuszki średnie jakościowo. Ale uwielbiam odwiedzać ten sklep na wyprzedażach. Można znaleźć perełki za grosze ;) Kilka topów wpadło mi w oko. Pudrowa bomberka - marzenie. W tym roku chciałam też uzupełnić swoją szafę w szorty z koronką na nogawkach, ale jeszcze nie udało mi się takich dorwać. No i muszę się też rozejrzeć za torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet tam nie zaglądam :P dopiero zakończyłam sprzątanie w szafie i jest póki co minimalistycznie pięknie :D a znający życie, jeśli już zajrzę do sklepu, pewnie na coś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś świetne rzeczy, nie wiedziałam, że w h&m trwa już wyprzedaż :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo rzadko kupuję w H&M jakoś nic tam dla siebie nie mogę znaleźć.
    Ale ta sukienka maxi bardzo mi się podoba - ogólnie uwielbiam długie sukienki. I na tym zakończyłby się moje zakupy w tym sklepie :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger