Co modnego w trawie piszczy? Sezon Lato 2017

co modnego w sezonie lato 2017


Sezon lato 2017 przychodzi do nas pełen kolorów, wzorów oraz pięknych tkanin. Powracają kultowe patterny oraz kiedyś, bardzo popularne części garderoby. Bardzo porządne jest łączenie ze sobą kolorów, wzorów oraz faktur. Czy jesteście gotowe na taką dawkę szaleństwa? Ja już nie mogę się doczekać tych żywych oraz barwnych stylizacji! 💖💖💖

Super zestawienie na sezon lato 2017



co modnego w sezonie lato 2017

Zaprezentowane zestawienie łączy w sobie moje ulubione przedmioty sezonu lato 2017: jeansową spódnice, siateczkowej body, espadryle oraz torebkę kuferkową. 
Przypomnę, że jeansowe mini, tego lata będą częstym widokiem. Lecz nie tylko te króciutkie spódniczki! Można zaszaleć i zdecydować się na luźną za kolano lub w wersji tube. Niekoniecznie musi być z jednego rodzaju jeansu. Może być uszyty z różnych odcieni, może mieć naszywki, frędzle, może być poszarpana. Również w modzie jest łączenie ze sobą kolorów jeansu, więc dlaczego nie zrobić tego w jednej spódnicy? Siateczkowej body wygląda przeuroczo z kwiatowymi naszywkami w wiadomym miejscu 😊 Espadryle (moje ulubione) dopasowałam do koloru róż w body. Uważam, że takie różowe, słodkie espadryle idealnie pasują do tego zestawienia. I oczywiście torebka! W swoich stylizacjach zawsze jedna rzecz musi się wyróżniać! Zazwyczaj jest to torba. W witrynach sklepowych kuszą mnie swoim kolorem, intensywnością barwy oraz kształtem. W tej stylizacji wybrałam bardzo modny model kuferkowy. W jaskrawo żółtym kolorze zmienia cały charakter tego zestawienia. Dzięki temu nie jest on taki zgaszony i monotonny.  

1. TOREBKA TOTE STRADIVARIUS
2. SPÓDNICA BERSHKA
3. BODY ALIEXPRESS
4. ESPADRYLE ZARA

Kratka vichy


co modnego w sezonie lato 2017

Pamiętacie ceratę, która okrywała stoły w domach naszych babć lub mam kilkanaście lat temu? Krata vichy w tym sezonie powraca w wielkim stylu! 
Jeżeli sam wzór dla nas to już dużo, to można zdecydować się na zwykłą, prostą sukienkę. Jeśli chcemy zaszaleć, powinnyście pomyśleć o tej z falbanami w stylu flamenco. Również gorset w tym wzorze wygląda bardzo ciekawie, poza tym gorsety w tym sezonie są bardzo pożądane 😊 Spójrzcie na tę koszulę, która wygląda oszałamiająco. Kratka vichy plus wycięcia na ramionach robią wrażenie. Jest to kolejny przykład wzoru, który po latach wraca do naszych łask. 

5. SPÓDNICA HOUSE
6. TOP GORSET BERSHKA
7. SUKIENKA ORSAY
8. SUKIENKA ZARA
9. KOMBINEZON HOUSE
10. BLUZKA MANGO

Espadryle oraz klapki


co modnego w sezonie lato 2017

Dziewczyny, w tym sezonie stawiamy na lekkie espadryle oraz wygodne klapki. Z pewnością będą bardziej popularne od sandał na obcasie. Espadryle owszem, ale nie te tradycyjne. Moje serce podbiły te z ciekawymi wiązaniami przy kostce. Jest to zdecydowanie must have sezonu lato 2017. Obok nich, w Twojej szafie powinny zagościć również stylowe klapki. Możemy pokusić się na te z futerkiem, które dodadzą każdej stylizacji oryginalnego powiewu. Również bardzo pożądanym modelem są te z kolorowym haftem oraz ze sznurkową podeszwą. A może klapki lordsy podbiją Wasze serca? Te z deezee są przeurocze 💖 Dla lubiących wygodę, super rozwiązaniem będą trampki slip on bez pięt. Widziałyście kiedyś taką wersję klapek? Według mnie są rewelacyjne! 
Buty to moja ukochana część garderoby, mogłabym mówić o nich godzinami 😊

11. ESPADRYLE DEEZEE
12. ESPADRYLE DEEZEE
13. ESPADRYLE H&M
14. ESPADRYLE ZARA
15. ESPADRYLE ZARA
16. KLAPKI DEEZEE
17. KLAPKI DEEZEE
18. KLAPKI KAZAR
19. KLAPKI ZARA
20. KLAPKI H&M
21. KLAPKI ZARA
22. KLAPKI ZARA
23. KLAPKI DEEZEE



Jaki jest Wasz must have tego lata? Dajcie znać czy ceraty przypadły Wam do gustu 😊



STREET STYLE DLA K MAG

źródło zdjęć: stradivarius.com | bershka.com | zara.com | hm.com | deezee.pl | kazar.com | housebrand.com | orsey.com | shop.mago.com | aliexpress.com

20 komentarzy:

  1. Jeansowa spódniczka, body i kuferek - to mi się najbardziej podoba, a siateczkowe body normalnie skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie zrobiłaś :) mnóstwo rzeczy mi się podoba, i są w moim stylu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw jest świetny.
    Dla mnie hitem lata zawsze będą kolory :) W sumie nie podążam ślepo za modą i nie wszystko mi się podoba. Krata jakoś do mnie nie przemawia. Ale klapki i trampki - bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystkie trendy do mnie przemawiają, ale gdy zestawie je z innymi oraz ciekawymi dodatkami to zawsze dobrze się w nich czuje ☺️

      Usuń
  4. Super propozycje, uwielbiam większość z trendów w tym sezonie! :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest genialna. I ten żywy kolor:) Uwielbiam kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klapki z futerkiem coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżinsowe mini wyglądają świetnie! :) No i espadryle... Ach! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super lini Kochana powybierałaś :* p.s. Kochana skracaj linki i użyj opcje ' link w blogerze, estetyczniej będzie wyglądać w poście :* Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za radę ☺️ Odezwę się do Ciebie w tej sprawie! 😘

      Usuń
  9. mnie jakoś espadryle kompletnie się nie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi ☺️ Do mnie za to w ogóle nie przemawiają kwiaty ;))

      Usuń
  10. Ta moda to nie mój styl, ale sukienka nr 7 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Jest ona taka prosta i bardzo wygodna ;)

      Usuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger