PALETKA DO KONTUROWANIA RIMMEL I MATOWA POMADKA LOVELY

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely

Zobaczcie co udało mi się upolować w drogerii 😊 Jest to mój drugi artykuł opisujący kosmetyki oraz makijaż, w pierwszym możecie zobaczyć makijaż na każdą kieszeń. Nie sądziłam, że powstanie jakaś seria właśnie z tą tematyką związana. Głównie chciałam się skupić na modzie, trendach, pokazach... a właśnie! Oglądaliście męski Fashion Week w Paryżu? Ja jestem zachwycona kolekcją od Dior i Balmain 💖 a Wy?


Paletka do konturowania twarzy RIMMEL Kate, odcień 002 Coral Glow, cena 38 zł

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely

Już jakiś czas chodziła za mną ta paletka i w końcu udało mi się w nią zaopatrzyć. Zastanawiałam się nad odcieniem 001, ale w ostateczności kupiłam Coral Glow, ze względu na cieplejszy odcień różu oraz brązu. Stwierdziłam, że takie cieplejsze kolorki bardziej będą pasować do koloru mojej cery. Paletka jest w bardzo ładnym opakowaniu, dobrze się ją nakłada. Na odwrocie jest malutka "instrukcja" gdzie umieszczać odpowiednie cienie, myślę że dla początkujących jest to dobre rozwiązanie. Uważam, że na mojej twarzy bardzo ładnie się prezentuje, co sądzicie?
Dla porównania, na pierwszym zdjęciu na twarzy mam sam podkład i puder, a na drugim użyłam dodatkowo paletki. 

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely


Pomadka matowa + konturówka LOVELY K'Lips, odcień Milky Brown, cena około 25 zł

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely

Szukałam, szukałam aż w końcu znalazłam! Matową pomadkę w brązowym odcieniu 💖 Bardzo łatwo się ją aplikuje. Z konturówkami wcześniej nie miałam za często do czynienia, jednakże nie sprawiło mi to żadnego problemu. Plus za to, że pomadka jak i kredka są w zestawie i nie trzeba dopasowywać kredki do pomadki. Dodatkowo, to pudełeczko jest bardzo ładne, więc spokojnie można dać ją komuś w prezencie. Kolor jak same możecie zobaczyć, przepiękny 😊 Już jakiś czas temu chciałam szminkę w takim odcieniu. Na pierwszym zdjęciu mam sam błyszczyk, na drugim pomadkę. 


paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely



Węglowa maska oczyszczająca BIELANDA carbo detox, cera mieszana i tłusta, koszt około 2,50 zł

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely

Od razu Wam powiem, że strzeliłam w drogerii gafę, kupiłam tą maseczkę do cery tłustej i mieszanej i to był błąd. Maska sprzedawana jest w niewielkich saszetkach, na pierwszy rzut oka miałam wrażenie, że mi jej nie starczy, ale nic z tych rzeczy. Produkty tego typu zawsze nakładam pędzelkiem. Zaczynam od podbródka, później broda i zgodnie z mięśniami nakładam na policzkach. Następnie staram się nałożyć równo wokół oczu, później nos i czoło. Uczucie "ściągania" skóry nastąpiło po jakiś pięciu minutach. Na opakowaniu było napisane, żeby trzymać ją przez około 10 minut, jednakże ja każde maski mam na sobie przynajmniej przez 20. Po nałożeniu czułam lekkie pieczenie (to jest właśnie efekt złego doboru maski). Troszkę się rozczarowałam, ponieważ byłam pewna, że maskę będzie łatwo oderwać, niestety tą musiałam zmyć. Twarz wyglądała jak po normalnym peelingu, gładka, leciutko zaczerwieniona. Myślę, że po systematycznym stosowaniu pojawiłby się ten efekt super oczyszczenia i pozbycia się niechcianych wągrów. Następnym razem przetestuję coś innego dla porównania 😊 



Peeling do ciała TUTTI FRUTTI, gruszka i żurawina, cena około 6 zł

paletka do konturowania rimmel pomadka matowa lovely

Peeling jak najbardziej na tak! Małe opakowanie (za niewielką cenę), można zabrać ze sobą na wakacje czy na weekendowy wyjazd. Super się pieni, fajnie oczyszcza skórę, a pachnie obłędnie! 💖 Dajcie znać dziewczyny jakie Wy macie zdanie o tym peelingu 😊

Czas na wyprzedaż! Zobacz na co warto się zaczaić w sklepach 😊

27 komentarzy:

  1. Ja do konturowania używam paletki z wibo :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad nią bo dużo pozytywnych opini widziałam ☺️

      Usuń
  2. Znam jedynie maseczkę z Bielendy :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty, paletce muszę się przyjrzeć z bliska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka ma ładne kolorki :) pasuje Ci ten kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zestaw Lovely, ale kolor nie do końca mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej paletki nie uzywałam, ale mam z wibo, także mogę ją polecić :)
    bardzo podoba mi się ta brązowa pomadka, a serię Tutti Frutti uwielbiam- przepięknie pachną ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pomadka to fajny zamiennik pomadek od Kelly, a najlepsze jest to,że jest dużo tańsza. Mimo tego moim zdaniem wcale nie traci na jakości. Jest genialna!
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sprawdze tą paletkę :) Bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te samą pomadke z kredką i kolor jest cudowny! Pięknie wygądasz!
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. również używam tej paletki :) sprawuje się całkiem nieźle, jest delikatna i trudno zrobić sobie nią krzywdę (a ten aspekt w moim przypadku jest niesamowicie ważny) maski węglowa również nie jest mi obca, ale niestety systematyczność kuleje, a efekty po jednym zastosowaniu da się określić jedynie jako "dobre" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletkę widziałam, a pomadkę mam taką samą. Bardzo ją lubię ;) peeling miałam w innym zapachu i też go bardzo lubiłam ;)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukałam właśnie jakiegoś peelingu do ciała, teraz już wiem jaki kupić ;)
    Masz świetny kolor paznokci !

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości :)
    Najbardziej zaciekawił mnie peeling z Tutti Frutti! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich paletek nie używam, ten peeling jest dobry i uwielbiam jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podóbka Kylie z lovely ponoć meega właśnie! Zazdroszczę :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą węglową maseczkę :))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam peelingi do ciała z tej firmy, choć tego akurat nie używałam.
    Pomadka, bardzo ładna :)
    Ja też strzeliłam gafę z tą maseczką, kupiłam i myślałam, że to ta maseczka, którą ściąga się wągry.
    Dopiero w domu zauważyła co kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tą węglową maskę z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja właśnie nie mogę natrafić na inne odcienie tej matowej pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny kolor pomadki :)! a w tę maseczkę z bielendy muszę się zaopatrzyć, ciekawi mnie, tym bardziej, że krem z tej serii spisuje się u mnie świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. K'Lips bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te pomadki z Lovely :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie ten peeling z Tutti Frutti, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej przyciągnął mój wzrok ten ostatni peeling do ciała! Gdy go zobaczę, muszę go przetestować! I paletka również jest cudowna, chociaż mi przydałyby się trochę mocniejsze odcienie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger