Wyprzedaże kolekcji wiosna lato 2017

wyprzedaż wiosna lato 2017

Wczoraj puściłam artykuł o wyprzedaży w H&M, a po godzinie 22 ruszyły kolejne wyprzedaże w wielu sieciówkach! Nie mogłam sobie tego odmówić i już dzisiaj pokazuję Wam na co możemy się przygotować! Postanowiłam utworzyć taki króciutki artykuł, zawierający kilka tanich i przyjemnych dla oka zestawień 😊Zaczynamy!


JEANS I VICHY

wyprzedaż wiosna lato 2017
Pewnie jak już zauważyłyście, bardzo spodobała mi się kratka vichy 😊 Tym razem dobrałam do niej jeansowe spodnie z naszywkami oraz przetarciami. Dwa trendy tego lata w jednej stylizacji, dodatkowo w niskich cenach. Ta różowa, niewielka torebka prosiła się, aby zostać umieszczoną w tym zestawieniu, buty tym razem w wersji sportowej od DEEZEE.


1. TALLY WEIJL 2. BERSHKA 3. SINSAY 4. DEEZEE

JEANSOWA SPÓDNICA

wyprzedaż wiosna lato 2017
Kilka razy już mówiłam, że jeansowe mini powróciły do łask 😊 w tym zestawieniu z pomarańczowym, krótkim topem (na żywo pomarańcz jest bardziej jaskrawy) oraz moją ulubioną kuferkową torebką. Nie mogłam wytrzymać i w końcu podobną sobie zamówiłam 😊 


5. STRADIVARIUS 6. STRADIVARIUS 7. ZARA 8. DEEZEE

SUKIENKA MAXI

wyprzedaż wiosna lato 2017
Moja ulubiona część garderoby na lato, czyli sukienka maxi, w soczyście, czerwonym kolorze. Gwarantuje Wam, że w niej nikt nie przejdzie obok Was obojętnie 😊 na stopy sandały na platformie ze złotymi paskami 💖


9. ZARA 10. BERSHKA 11. RESERVED

MOŻE MORZE?

wyprzedaż wiosna lato 2017
Wakacje kojarzą mi się z wyjazdami, a w szczególności w miejsca gdzie jest woda, słońce i piasek. Jest tyle pięknych kompletów, że musiałam choć jeden Wam pokazać. Wybrałam dwuczęściowy, gładki, w czarnym kolorze. Dodatkiem do niego jest przewiewne, kolorowe, ponczo we wzory oraz pomarańczowe klapki japonki. 


12. SINSAY 13. CROPP 14. SINSAY


Wszystkie przedstawione stylizacje mają w sobie każdą rzecz z wyprzedaży wiosna/lato 2017. Która najbardziej przypadła Wam do gustu? Ja już szykuje się na zakupy, a Wy?


Co modnego w trawie piszczy? Sezon lato 2017

źródło zdjęć: sin-say.com | cropp.com | reserved.com | bershka.com | zara.com | stradivarius.com | deezee.pl | tally-weijl.com

30 komentarzy:

  1. Jakoś nic nie wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również podoba się kratka vichy oraz spodnie z naszywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opcja nr 10 jest mega! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wybór, ja coś ostatnio nic na siebie nie mogę trafić, zamówiłam parę rzeczy ze stradivariusa ale mam problem z rozmiarami, że nie mają mniejszych niż S. Za sinsay nie przepadam ale z desperacji chyba sprawdzę, mi to się marzą wyprzedaże w Chuu, ale sobie pomażę chyba, że kiedy obniżą cenę wymarzonej koszuli z 50$ na nawet te 40 czy mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw pierwszy najbardziej mi sie podoba, chętnie bym się tak ubrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi i trzeci zestaw podoba mi się najbardziej :) Znalazłaś świetne rzeczy!
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała torba bardzo mi się podoba :) Bardzo ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, podobają mi się :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te modele okularów, przymierzałam je w kilku sklepach ale nie są do mojej twarzy.Szkoda....
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za sukienkami maxi nie przepadam, mimo że jestem wysoka jakoś nie czuję się w nich dobrze:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spodenki z propozycji numer 1 - świetne.
    Co prawda mam podobne, ale te i tak mnie urzekły :)
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje , pare z nich mega wpadły mi w oko <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wiązane sandałki na słupku są bardzo ładne <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. w spodniach z naszywkami jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja juz zdecydowanie za duzo na wyprzedazach wydalam.. az nie chce o tym myslec hah, KONIEC ;d

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty w 2 zestawie są świetne ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestawy, bardzo spodoba mi się jak wszystko fajnie gra ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku chyba odpuszczę sobie wyprzedaże :P Nie chcę znowu kupić masy zbędnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie muszę się wybrać na zakupy bo w szafie z letnich rzeczy nie mam prawie nic bo ostatnio robiłam przegląd i sporo wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne produkty ! Sukienki maxi to mój hit tego lata ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama chętnie upoluję coś ta wyprzedażach :D

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyprzedaże to najlepszy okres dla kupujących, jednak te tlumy w sklepach i calkowity nieład troche przerażają :D dlatego czasami jednak lepiej zrobic zakupy online :)



    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczoraj byłam w zalando...Tyle ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  24. jeans and Vichy are very nice so you can get it on several price fromhttps://www.myhomeshoppingnetwork.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger