Suits for women


Drogie Panie, czy wyobrażacie sobie, że kiedyś kobiety nie mogły ubierać spodni? 😊

Pierwszą kobietą, która zapoczątkowała tę modę, jest Amelia Bloomer w roku 1851. Nie były to typowe spodnie o prostym kroju jakie znamy, ale bufiaste pantalony. Kobiety, które je nosiły, nazywano bloomerystkami. 
Chyba nie ma osoby na świecie, która nie znałaby nazwiska Coco Chanel (właściwie Gabrielle Bonheur Chanel). Coco uznawana jest za prekursorkę męskiego stylu w modzie damskiej. Niektórzy mówią, że to ona zaczęły ubierać kobiety w spodnie. W prawdzie nie była pierwsza, ale za to dała kobietą wolność, a spodnie w damskiej szafie stopniowo stawały się akceptowane. 
Jednak to Marlene Dietrich nadała spodniom, marynarkom i krawatom kobiecego charakteru. To właśnie w tedy kobiety zaczęły się do nich przekonywać oraz uznały je nie tylko za wygodne, ale i seksowne. 

Ostatnio głośno zrobiło się o oversizowych, damskich garniturach. Co raz częściej można spotkać je na ulicy. W 2015 roku modne były te dopasowane, a teraz? Zobaczcie same 😊

                   

Zobacz inne trendy:
👉Pompony
👉Dzwony
👉Skarpety i sandały
👉Beachwear 

źródło zdjęć: pinterest.com

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem tak właśnie mają wyglądać prawdziwie rewelacyjne garnitury dla kobiet! :)
    Od razu bym się skusiła. Wcale by mnie nie trzeba było namawiać.
    Super kostiumy.
    Pozdrowionka piątkowe :) Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają i chociaz nie każdy chciałabym mieć to większość jest w moim typie :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne garnitury! Niektóre jak dla mnie zbyt ekstrawaganckie, ale kilka z nich z chęcią bym założyła. Biały w paski to mój faworyt :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że te podłużne pasy są modne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że znalazła się jedna odważna kobitka i zamieniła spódnice na spodnie :D
    Kilka fasonów mi się podoba i chętnie bym widziała u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko nie szerokie nogawki :/

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie życia bez spodni. Kiedyś w szkole miałam historie mody i dokładnie mogłam się przyjrzeć jak to wygląda.


    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie zdecydowałabym się na stylizację z garniturem w roli głównej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. oj zdecydowanie wolę bardziej dopasowane spodnie :D trochę luźne mogą być, ale bez przesady :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje! Chętnie upoluję jakiś garnitur na jesień! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten trend jakoś nie przekonuje ;) Wolę bardziej dopasowane rzeczy :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wyobrażam sobie co by było, gdyby kobiety nadal nie nosiły spodni!
    Mnie bardzo podobają się te marynarki, najlepiej wyglądają w klasycznych kolorach - w paski lub w kratkę.

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką damskich garniturów i to chyba jedyna podstawowa rzecz, której nie mam w swojej garderobie :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Bardzo podobają mi się damskie garnitury :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi te portaski bardzo się podobają, bo są niezwykle modne i stylowe, ale zdaję sobie sprawdę, że znajdą tyle samo zwolennikow, co przeciwników, zwlaszcza w facetach, ktorzy już uznali je za antyseksualne hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama miała kiedyś fioła na punkcie marynarek i chyba musze przegrzebać jej szafę :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęły mi sie podobać spodnie od garnituru, jednak marynarki nie sa dla mnie:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale inspirujące zdjęcia, wszystkie są genialne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie przepadam za damskimi garniturami.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger