Trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury

trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury
Po moim artykule dotyczącym jesiennych trendów, słońce zaczęło przebijać się przez gęste chmury. To chyba znak, że lato jeszcze z nami chwilę będzie 😊 Zapraszam Was więc cieplutko na kolejną dawkę trendów jesień/zima 2017/2018. Pierwszą część, między innymi z futrami i kożuchami, możecie zobaczyć o TUTAJ 😊 Tymczasem przejdźmy do przeróżnych wzorów, które tej jesieni zawładną ulicami 😜

Krata

Każdego zimowego sezonu krata pojawia się na wybiegach, choć co roku pod inną postacią. W sezonie 2017 stawiamy na tę drobniejszą, w odcieniach szarości, która pięknie wygląda na długich płaszczach (np. Balenciaga). Projektanci skupili się również na kracie glencheck, którą spotkamy w garniturach, marynarkach oraz sukienkach (np. Coach, Calvin Klein) 😊

Kwiaty

A podobno kwiaty zarezerwowane są na sezon letni.. nie tym razem! Aby rozweselić zimę, projektanci zaprezentowali multum strojów, właśnie z tym motywem 😊 Oczywiście spotykamy je na sukienkach, które wyglądają niczym wyjęte z letnich stylizacji, w ciemniejszych, zgaszonych barwach, ale i tym razem na marynarkach i spodniach! Co powiecie na taki look? (np. Gucci, Dolce&Gabbana) 

Grochy

Grochy pokazywałam Wam już w kolekcji od ZARA PRE-FALL 2017, cudowne koszule w zestawieniu z kolorowymi spódnicami, prezentują się bardzo efektownie 😊 Tego sezonu zdecydowanie będą dominować czarne grochy na białym tle, ale uda się i znaleźć te bardziej kolorowe 😜 Dodatkowo, niektóre marki naniosły grochy na przezroczyste tkaniny, zobaczcie jak obłędnie wyglądają sukienki od Blugirl! 

Garnitury

Damski mundurek do pracy? Nie zaciekawia to brzmi.. a damski garnitur? Tak, to jest to! Już latem mieliśmy początek mody na zabieranie marynarek chłopakom z szafy (zobacz SUITS FOR WOMEN). Na jesień projektanci stworzyli komplety idealne dla kobiet! W większości są to oversizowe kroje, szerokie ramiona, ale i odświeżone wersje garsonek, które chyba każda z nas nie lubi.. Co powiecie na takie stroje? Z pewnością robią wrażenie, a na ulicy nie przejdzie się w nich niezauważoną 😊

A na koniec najważniejsza zasada sezonu jesień/zima 2017/2018: łączymy wzory! Nie  bójcie się ubierać w grochy i paski jednocześnie! W tym sezonie będzie to bardzo pożądane 😊

trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury trendy jesień/zima 2017: krata, kwiaty, grochy, garnitury
Już teraz zapraszam Was na trzecią i ostatnią część, jesiennych trendów, która pojawi się na moim blogu w kolejnych postach! 😘

39 komentarzy:

  1. Jak patrzę na te wzory to nie wiem czy śmiać się czy płakać: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanowczo stawiam na kwiatowe wzory :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy znalazłoby miejsce w mojej szafie...a kilku mówię zdecydowanie nie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że jakoś nie podążam za trendami, większość z tegorocznych propozycji przypadła mi do gustu ;) Najbardziej lubię motywy kwiatowe. Pozdrawiam!
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie, że kwiatowe wzory przechodzą na kolejny sezon! Myślę, że krata też będzie się super prezentować. :) Czekam na ostatnią część trendów. :

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka ciuszków ok, ale większość raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grochy, kwiaty, krata... ta część trendów już mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw kratki i kwiatów lubię :) zresztą one zawsze były modne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trendy, które wymieniłaś akurat niezbyt przypadły mi do gust. Ale inne trendy na nowy sezon bardzo mi się spodobały <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty, krata, grochy wszystko z czego można stworzyć świetną stylizację :) Najbardziej z nich wszystkich lubię chyba motyw kwiatów. Co do marynarek, bardzo mi się podobają jednak jestem niska i na mnie kroje oversize wyglądają kiepsko niestety :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne.
    Naprawdę bardzo mi się podobają
    Idealna ta krata na weekendową ekstrawagancję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że za modą nie podążam z przyjemnością powiem, że za kratką szaleje!
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że taka moda będzie. Lubię posty o takiej tematyce, bo wiem co mogę kupować i co będzie niedługo modne :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. krata i grochy zdecydownie tak :-) - u mnie również o trendach na najbliższy sezon :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kwiatowe wzory :) Jak patrzę się na stylizacje z wybiegów to jestem przerażona- ale garnitury i marynarki damskie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W ogóle nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem raczej zwolenniczką kraty. Mam kilka koszul, które bardzo lubię w tym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej cieszę się z grochów i kwiatów, może w końcu nadążę za modą xD

    OdpowiedzUsuń
  19. O grochach słyszałam że będą modne, ale kwiaty to dla mnie zupełna nowość i zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio wybierama klasyki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. krata zawsze wraca do mnie na ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kratę jesienią :) Bardzo podoba mi się ta czarna rockowa stylizacja z przezroczystościami i grochami - mam w szafie coś podobnego, czuję się zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwie sukienki w grochy są świetne! Ta biała do ziemi i ta "ala firanka". Chętnie bym uzupełniła o nie swoją garderobę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość ubrań nie dla mnie i na pewno bym w takich nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się zawsze kto wyznacza te trendy. Większość ubrań z catwalka nie da się nosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba najbardziej cieszę się na kratę! Poluję od jakiegoś czasu na kraciastą marynarkę - więc chyba będę miała w czym wybierać ;)

    http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka ciuszków jest fajnych i chętnie bym coś w tym stylu kupiła :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Garniturom mówię stanowczo nie, ale kwiaty i grochy z chęcią przygarnę do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś mnie niespecjalnie przekonują te trendy, ale wynika to stąd, że preferuję raczej gładkie, minimalistycnze ubrania. A wzory co najwyżej w dodatkach - na torebce, apaszce, kosmetyczce... ;)
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się na te kwiaty, bo bardzo uwielbiam ten motyw w ubraniach ;) Ale reszta jakoś do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie wzory mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. grochy i krata zdecydowanie mi się podobają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Damskie garnitury bardzo mi się spodobały i muszę sobie taki sprawić :D
    Świetny post!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie strzałem w dziesiątkę są damskie garnitury :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Grochy uwielbiam , i jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  36. kwiaty i grochy to chyba zawsze było to co mi się podobało we wzorach
    zapraszam :)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger