Top 5 filmów modowych, które musisz zobaczyć!

filmy o modzie, które musisz zobaczyć
Czy wspominałam Wam, że jestem kinomaniaczką? 😜 Zaraz obok mody, w moim życiu, stoi kino. Widziałam już na prawdę wiele produkcji. Czy to filmy pełnometrażowe, czy seriale, czy nawet bajki, nieważne o jaki tytuł mnie zapytasz, bądź pewien, że o nim słyszałam i wysoko prawdopodobne, że oglądałam 😊Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją pięciu filmów o tematyce modowej lub z modą w tle, które absolutnie musicie zobaczyć! Starałam się tutaj pominąć filmy, typowo biograficzne, dokumentalne, ponieważ czasem bywają dla nas ciężkie i też nie wszyscy potrafią wysiedzieć w skupieniu przez dwie godziny 😊 Wybrałam bardzo przyjemne i lekkie produkcje, które rozśmieszą wszystkich i zaciekawią nawet tych co modą zbytnio się nie interesują 😊 

Szefowa (2017)


filmy o modzie, które musisz zobaczyć

Na pierwszy ogień idzie serial Szefowa. Tak, miały być filmy, ale nie jestem w stanie pominąć tego serialu! 😊
Serial emitowany przez Netfilx, opowiada o  Sophie (Britt Robertson), zbuntowanej dziewczynie, która nie mając pieniędzy, niespodziewanie otwiera własną firmę. Jak najszybciej musi nauczyć się jak być szefem oraz co zrobić by nie splajtować. Ale czy to jej się uda?


Diabeł ubiera się u Prady (2006)


filmy o modzie, które musisz zobaczyć

Jest to zdecydowanie mój faworyt! ❤️ Za każdym razem, kiedy go oglądam, jestem oczarowana, a w myślach ukazuje mi się obraz mnie pracującej, właśnie w takiej redakcji. Jest to spełnienie moich marzeń. Może właśnie dlatego tak kocham ten film? 😊 
Historia opowiada nam o młodziutkiej dziennikarce Andy (Anne Hathaway), która rozpoczyna swoją przygodę w świecie mediów, jako asystentka redaktor naczelnej, najpopularniejszego pisma Runway, Mirandy Priestley (Meryl Streep). 


Wyznania zakupoholiczki (2009)


filmy o modzie, które musisz zobaczyć

Oj.. jakiś czas temu bałam się, że skończę tak jak bohaterka tego filmu 😜 Ale przecież ubrania w sklepach są po to by je kupować czyż nie? 
Dziennikarka Rebecca Bloomwood kocha zakupy! Uwielbiam zapach nowych butów oraz torebek. Przez jej "nie"mały problem wpada w poważne kłopoty finansowe. Postanawia aplikować do magazynu modowego Alette i tym sposobem spłacić dług, niestety nie wszystko wychodzi po jej myśli..


Dziś 13 jutro 30 (2004)


filmy o modzie, które musisz zobaczyć

Ten film jest po prostu uroczy! ❤️Chyba zauważyliście, że mam słabość do filmów, w których główne bohaterki pracują w redakcjach pism modowych? 
Niezadowolona ze swojego życia, trzynastoletnia Jenna (Jennifer Garner/ Christa B. Allen) pragnie być już dorosłą. Następnego dnia budzi się mając 30 lat oraz będąc redaktorką w prestiżowym czasopiśmie Pojse, ale chyba nie jest do końca taka szczęśliwa..


Zoolander (2001) 

filmy o modzie, które musisz zobaczyć

Przepraszam, ale musiałam! Ben Stiller - mówi Wam to coś? Ci którzy znają produkcje tego aktora/reżysera, pewnie już widzą jaki będzie to film 😜
Kontrowersyjny projektant Derek Zoolander (Ben Stiller) zostaje zapomniany przez świat show biznesu. Po "krótkim" namyśle, składa propozycje byłemu modelowi (Owen Wilson) na zrobienie czegoś, na co świat, zdecydowanie nie jest gotowy 😅


A teraz pytanie do Was, moi drodzy czytelnicy 😘 Czy widzieliście coś z tej listy? A może podzielicie się z nami innymi tytułami? 


👉 Wakacje z pomponami ❤

źródło zdjęć: filmweb.com

25 komentarzy:

  1. Większość oglądałam ! Super ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. what an amazing post, like it!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wyznania zakupoholiczki" i "diabeł ubiera się u prady" są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmy o modzie to nie moje klimaty... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jak super, że do Ciebie trafiłam, bo zastanawiałam się jaki film dziś zobaczyć :)

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że bardzo, ale to bardzo podobał się "Diabeł ubiera się u Prady".
    Moje gusta :)
    A na "Szefową" też się piszę :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diabeł ubiera się u Prady - UWIELBIAM. M.S. zagrała w nim genialnie :D
    Wyznania zakupoholiczki i Dziś 13 jutro 30 też widziałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie "Diabeł ubiera się u Prady" to zdecydowany faworyt w takiej tematyce filmowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej listy widziałam większość, ale "Diabeł..." to mój absolutny, bezkompromisowy faworyt! :) To w ogóle jeden z moich ulubionych filmów i jeden z tych, które oglądałam już milion razy i pewnie obejrzę jeszcze kolejny milion :D
    Osobiście też lubię filmy z motywem redakcji, dziennikarstwa i mody. ;) I choć do wszystkich trzech mi daleko, śmiało mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o filmy, to są to "moje klimaty" :)

    PANI FLAMINGO - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś 13, jutro 30 - uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadam sie!! Kocham Diabel ubiera sie u prady! Super lista! <3
    Zapraszam do siebie :)
    Kinga xx
    http://rockthisrunway.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam :) SUper te filmy, polecam każdemu!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie paradoksalnie tego typu filmy nie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Diabeł ubiera się u Prady to jeden z moich ulubionych filmów <3 Nawet nie jestem wstanie zliczyć ile razy już go oglądałam :D Pozdrawiam! :)
    https://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam jedynie dziś 13 jutro 30 :D Bardzo fajny film!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstyd się przyznać, ale oglądałam tylko "Diabeł ubiera się u Prady" :)
    Muszę koniecznie obejrzeć Szefową :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. "Zoolander" i "Szefowa" to pozycje, które na pewno muszę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Filmy widziała, ale jestem bardzo ciekawa tego serialu, chyba czas wykupić Netflixa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Diabeł ubiera się u Prady to fajny film :) Chętnie go sobie przypomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing!

    FOLLOW FOR FOLLOW? :) : FASHIONGIRL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam 3 filmy z Twojej listy: "Diabeł ubiera się u Prady", "Wyznania zakupoholiczki" oraz "Dziś 13, jutro 30". Wszystkie bardzo mi się podobały. :) Zerknij na serial "Jane by design", powinien Ci się spodobać. Nastolatka Jane Quinby przypadkowo została wzięta za osobę dorosłą, dzięki czemu dostała wymarzoną pracę w świecie mody. A może już go obejrzałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 Znam ten serial i chciałam obejrzeć, ale niestety nie mogę go nigdzie znaleźć... jeśli znasz jakieś źródło lub wiesz gdzie bym mogła go kupić to daj znać 😘

      Usuń
    2. Na cda.pl jest z polskimi napisami a na putlocker.io bez napisów. :)

      Usuń
  22. "Diabeł ubiera się u Prady" - rewelacyjny film, aż mam ochotę obejrzeć go jeszcze raz. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger