Co kryje Zaful? Zestawienia oraz wishlist

Co kryje w sobie zaful.com? Zestawienia z czarno białych sukienek oraz wishlist. Zobacz kod rabatowy!
Przeglądając oferty wielu sklepów internetowych, natknęłam się na azjatycki sklep zaful.com. Obok czarno białych sukienek (black white dress) nie mogłam przejść bezinteresownie, choć zaciekawiło mnie, na prawdę wiele produktów😊 W mojej głowie powstało milion stylizacji i niektórymi chciałabym się z Wami podzielić. 

Utworzyłam taką mini wishlistę, w której uwzględniłam wybrane sukienki oraz dodatki. Na pierwszy ogień poszła prosta, sukienka midi, w czarno białe paski 😊 Dobrałam do niej jeansową kurtkę, trampki, które dodają tej stylizacji nieco sportowego charakteru oraz kontrastową, pomarańczową torebkę. Uwielbiam zestawienia, w których jeden z dodatków wyróżnia się na tle całości. Taki już charakter grafika😜

Co kryje w sobie zaful.com? Zestawienia z czarno białych sukienek oraz wishlist. Zobacz kod rabatowy!

Drugie zestawienie spisze się rewelacyjnie przy kolacji ze znajomymi czy na randce. Sukienka za kolano z rozcięciem, zagra wspaniale z butami na wysokim obcasie. Taka stylizacja przepięknie wyeksponuje nogi 😊Do reszty dobrałam różową, torebkę do ręki. Zauważcie, że i na butach i na torebce, widnieją złote elementy. Dajce koniecznie znać, która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu 😊
Co kryje w sobie zaful.com? Zestawienia z czarno białych sukienek oraz wishlist. Zobacz kod rabatowy!

Patrzcie co dla Was mam! Kod rabatowy do wykorzystania na zakupy na stronie zaful.com. Ja już czekam na swoje zamówienie, a Wy?


Co kryje w sobie zaful.com? Zestawienia z czarno białych sukienek oraz wishlist. Zobacz kod rabatowy!Want to be the more fancy in this summer? Just do it!

Kod: ZFEN


www.rinroe.com

40 komentarzy:

  1. Jakoś żadna rzecz nie wpisuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale właśnie taka jest moda. Dla każdego coś się znajdzie 😊

      Usuń
    2. Nawet dla takiej wybrednej baby jak ja :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zaful! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, a jak z jakością, nie jest bardzo słaba? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje poklikne ;)
    http://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/koszula-w-paski-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przedstawionych rzeczy chyba tylko buty (te białe) mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że obie stylizacje dumnie bym nosiła! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja bardziej mi się spodobała. Różowa torebka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi się buty - te czarne :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się całkiem fajny pomysł z tym zestawieniem.
    Plus za wiele różności. Każdy znajdzie coś dla siebie.
    Lubię Zaful.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka nr 3 jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekł mnie drugi zestaw! Świetny post😘
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekł mnie drugi zestaw! Świetny post😘
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka z pierwszego zestawu jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi typ bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten sklep! Super kurtka z pierwszego zestawu :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansowa kurtka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy zestaw zdecydowanie bardziej mi się podoba ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy zestaw bardzo mi się podoba! :)

    poklikane i zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy. :) Poklikałam i zapraszam do siebie.

    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację?
    Miłego dnia!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest świetna :)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczy są bardzo fajne, ale chyba nigdy nie przekonam się do takich sklepów :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne rzeczy tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie wszystkie te sklepy proponują to samo

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawienie! Najbardziej przypadły mi do gustu numery 5 i 7 :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam whishlisty bo wtedy nie muszę sama szukać perełek :)

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 mi się bardziej podoba, jeszcze różowa szminka i gotowe ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga stylizacja jest bardziej w moim guście.

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Zaful! Mam od nich kilka rzeczy i jak narazie się nie zawiodłam :)
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się Twoje drugie zestawienie :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger