Lakiery hybrydowe czy żele?

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Witam Was cieplutko we wrześniu! Powrót do szkoły i pracy nie zawsze jest łatwy, choć ja nigdy nie mogłam się doczekać pierwszego dzwonka w klasie. Już kolejny raz, moje wakacje przedłużają się o miesiąc. W tym czasie muszę stworzyć dla Was jak najwiecej rzeczy, aby w ciągu roku, niczego nie zabrakło. Dzisiaj przychodzę do Was, z już dawno obiecanym artykułem o paznokciach żelowych oraz hybrydowych. 

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Chyba jeszcze Wam o tym nie wspominałam, ale jednym z moich postanowień noworocznych był zakup zestawu do paznokci żelowych oraz wykonywanie ich samej w domu. Od stycznia tego roku sama wykonuje sobie paznokcie. Na początku uważałam to za niemożliwe, zwłaszcza że moje dłonie trzęsą się tak jakbym cierpiała na pewną chorobę. Po kilku nieudanych próbach, takich jak krzywa płytka, źle uformowany kształt paznokcia oraz rozlany lakier na skórkach, udało się! Długo przed samodzielną stylizacją, podglądałam jak robią to kosmetyczki, jakich produktów używają oraz jakiej techniki. Tym sposobem wypróbowałam chyba wszystkie możliwe marki żeli i lakierów i wybrałam "ten jedyny" 😊

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Żel BASE ON Builder od marki SILCARE stał się moim ulubieńcem. Nie jest on ani za gęsty, ani za rzadki. Swoją strukturą ułatwia nadawanie odpowiedniego kształtu płytce paznokcia, jest samo poziomujący się. Po jego użyciu, praktycznie wcale nie trzeba używać pilnika, tylko do uzyskania pożądanego kształtu paznokcia. Aktualnie na moim "wyposażeniu" znajduje się około 16 żeli od Silcare, w tym żele color, metallic, glitter, matt, termo focus, uv oraz dwa inne z serii builder: W4 bianco estremo oraz pink. Z lakierami hybrydowymi u mnie jest słabo, ponieważ posiadam ich zaledwie 6 sztuk, w tym jeden z serii premium, który jest najlepszy. 

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Nie jestem zwolenniczką hybryd.. Na moich paznokciach trzymają się maksymalnie dwa dni! Czyli tyle ile zwykłe lakiery. Jeżeli używam lakierów hybrydowych to zawsze aplikuje pod spód żel, zamiast bazy do hybryd. Trzymają się one o wiele lepiej 😊 Dzisiaj chciałam pokazać Wam jak wyglądają moje paznokcie po zastosowaniu żelu BASE ON BULIDER Clear oraz lakieru hybrydowego COLOR IT o numerze 370, czarnym. 

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Różnica między lakierami hybrydowymi, a żelami jest taka, że lakiery są rzadsze i często rozlewają się na skórki.. dzieje się to zazwyczaj w tedy, kiedy dłonie wkładam do lampy. Jednak zdecydowanie mogę polecić lakiery hybrydowe od SILCARE w wersji premium. Są one gęściejsze oraz nie wymagają drugiej warstwy, aby w pełni cieszyć się kolorem. 

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

Na koniec zawsze używam oliwki. W tym przypadku jest to oliwka z firmy THE GARDEN OF COLOUR o ślicznym zapachu yummy gummy pink, czyli gumy balonowej 😊

paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe
paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe
paznokcie hybrydowe czy paznokcie żelowe

A Wy jakie rodzaj paznokci wolicie? Żele czy hybrydy? Z jakich firmy? Macie coś godnego polecenia? Koniecznie dajcie znać 😊

PS U mnie w mieście jesień przyszła z 1 września. Jeśli jeszcze nie wiecie jak się na nią przygotować to zapraszam Was do artykułów o najnowszych trendach jesieni 😊


21 komentarzy:

  1. Nie mam doświadczenia z żelami, ale z hybryd jestem generalnie zadowolona.
    Super wygoda!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie żele tej marki średnio się sprawdzaly :(

    OdpowiedzUsuń
  3. żeli nie próbowałam, a hybrydy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te zele i je lubie. Ostatnio kupiłam tak gesty zel jakiejs firmy, ze mozna normalnie gory z niego uformowac, nic sie nie rozlewa i nie poziomuje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :) widzę, że robisz na zapas jak i ja :)
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja maluję zwykłymi lakierami :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. XX lat temu bodajże jak miałam 16 lat :) kupiłam sobie pierwszy starter z żelami, nawet robiłam koleżankom paznokcie. Wtedy to była moda (14 lat temu to było) teraz mając wybór to zdecydowanie wolę hybrydy, łatwiej, szybciej i wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam hybrydy :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wyobrażam sobie życia bez hybryd- noszę ciągle takie same kolory (nude) wiec dla mnie to wybawienie, bo mam spokój na 3 tygodnie :) Żele miałam dosłownie kilka razy, bo sama nie potafię tego spiłowac;)

    To dziwne, że hybrydy trzymają Ci się tak krótko, może to zależy od płytki? U mnie po 3 tygodniach dalej mocno siedza, tylko odrost już wtedy wielki :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stosuję jedno i drugie, przy przedłużaniu żele, a na naturalną płytkę hybrydy. Może coś źle robisz że tak krótko Ci się trzymają? Złe odtłuszczenie płytki, albo nawet najechanie na skórki. Chociaż u niektórych osób jest problem z bardzo tłustą płytką przez co nie chcą się trzymać zbyt długo. Co do firmy silcare - nie dla mnie. Lakiery bardzo się rozlewają, ciężko zrobić jakiś ładny efekt. Nie mówiąc już o białym lakierze, którego trzeba nałożyć z 5 warstw żeby ładnie wszystko przykrył. Do silcare na pewno już nie wrócę. Miałam też żel z tej firmy, ale gdy przerzuciłam się na victorię vynn to dopiero wtedy zobaczyłam co to prawdziwe żele.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, że coś jest źle robione, chyba, że wszystkie kosmetyczki, do których wcześniej chodziłam na hybrydy, popełniały ten sam błąd.. nawet po wizycie w salonie hybryda trzymała mi się max trzy dni.. hm. Może to faktycznie wina mojej płytki?

      Usuń
  11. Lubię hybrydy. Wydaje mi się że z żelami jest zbyt wiele zachodu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię tytany :) Nie niszczą aż tak paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw używałam hybrydy (baza + color do french'a + top) jako bazy pod malowanie paznokci tradycyjnymi lakierami (trzymały się dłużej niż na naturalnej płytce), potem używałam hybryd w całości a teraz na żel nakładam albo hybrydy, albo żele od Canni ;-) Paznokcie przy żelach są bardzo twarde i ładne - używam też Base One od Silcare, kiedyś clear, a teraz ostatnio jakiś mleczny kupiłam nie chcący i jest bardzo fajny, gęsty, idealny do budowania paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie mogę się przekonać do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle naogladalam się postów o paznokciach że chyba sama zacznę sobie je robić :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym wypróbowała :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybrydy są świetne, ale niestety ma się po nich łamliwe paznokcie :(( Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Żelami jeszcze nie próbowałam robić, ale chyba spróbuję ;))
    Zapraszam na mojego bloga:
    madziaboo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger