Top 10: kurtki

Kurtki puchowe/puchówki

Każda z nas ma je w szafie, ekstremalnie ciepłe i wygodne kurtki puchowe. Tego sezonu kuszą wspaniałymi kolorami oraz fasonami. Co powiecie na takie cuda w kolorze pudrowego różu? Są absolutnie urocze! Znajdziemy też takie z motywem galaxy, w których na 100% będziemy wyróżniać się w tłumie. Dwa sezony temu zakupiłam ciemnoniebieską, krótką puchówkę od marki Zara, która tej zimy będzie przeze mnie często wybierana. Jest cieplutka i przyjemna 😊

1. MOHITO  2. ZARA  3. ZARA  4. RESERVED

Sztruks i jeans

Sztruks znów jest w modzie! Na prawdę, nie mogłam doczekać się tego trendu. Przez wielu jest znienawidzony, ale dla mnie sztruksowe kurtki czy spodnie są na prawdę piękne 😊 Jakiś czas temu, w sklepach można było spotkać jeansowe katany podszyte kożuchem, tej zimy sztruksowe kurtki można złapać właśnie w takim wariancie. 
5. STRADIVARIUS  6. STRADIVARIUS  7. BERSHKA

Kożuch i aksamit

W artykule trendy jesień/zima 2017/2018 cz. 1 wspominałam o kożuszkach. Już teraz możecie zaopatrzyć się w nie w sieciówkach. Najbardziej urzekły mnie te w miodowych odcieniach 😊 Czy ramoneska na zimę to już przesada? Są one krótkie oraz niezbyt ciepłe.. wybrałam dla Was tą aksamitną, która wybija się na tle reszty. Jest to idealna pora, aby się nią nacieszyć, w grudniu możemy troszkę (bardzo) zmarznąć 😜
8. SINSAY  9. STRADIVARIUS  10. BERSHKA

 Jakie są Wasze typy na jesień/zimę? 




źródło zdjęć: sin-say.com | stradivarius.com | bershka.com | mohito.com | zara.com | reserved.com

14 komentarzy:

  1. Na zimę zdecydowanie wybiorę puchówkę (podoba mi sie ta z Zary) oraz jakiś kożuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ramoneski, a zimą płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotychczas nie miałam pojęcia, że taka kurtka a'la jeansowa z futerkiem istnieje.
    Szczerze mówiąc lubię jeans, więc bardzo mnie zainteresowała.
    Super połączenie.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja:). Podoba nam się

    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się zdaje, że w tym sezonie średnio coś się dla mnie znajdzie. A zdaje się, że "wyrosłam" z kurtki zimowej, jaką mam, a która była idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kurtki , bo u mnie zwykle zimno jest . Te sztrukowe z fuerkiem- są obłędne muszę sobie jakąs kupić :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtki sztruksowe to coś w czym jestem zakochana tej jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtki to dla mnie trudny temat, ciężko znaleźć idealną :p w tym roku zaplanowałam kupić puchową! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje :) Parę wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam złamane serce tej jesieni\zimy ponieważ szukam płaszczy szytych z koła (a'la lata 40/50) i nigdzie nie ma! :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zwykłą :D Puchowe sa okej, ale tylko te które nie świecą jak kosmita :D reszta jak dla mnie odpada, co nie zmienia faktu że są ładne i na pewno nosić się będą super, ale nie jestem ich fanką :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sztruks to coś, czego jeszcze nie ma u mnie w szafie i sama nwm czy jestem do niego tak 2 100% przekonana. Kojarzy mi się trochę z dzieciństwem. Za to te puchówki, które jak sama pisałaś są ciepłe i wygodne, a w dodatku świetnie wyglądają do casual-owych stylizacji, skradły moje serce! Zapraszam https://2017gameover2017.blogspot.com/2017/10/zabija-i-dotyka-kazdego-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger