Summer full of pom poms

summer full of pom poms pompony

Zapraszam Was na kolejną dawkę letnich inspiracji 😊 Tym razem na celowniku pompony! Na początku czerwca, internet został zalany zdjęciami pięknych rzymianek, z kolorowymi pomponami ❤️ Teraz pompony można kupić wszędzie! Co powiecie na bluzki z takimi ozdobami? Sukienki, czy to na plaże czy na miasto wyglądają bajecznie 😊 Jako dodatek do stylizacja można wybrać kopertowe torebki lub torby shopper, a w formie biżuterii śliczne kolczyki! W butach z pomponami można przebierać do woli! Trampki, sandały, klapki, botki, czółenka, do wyboru, do koloru 😊 Jeżeli jeszcze nie macie pomponów w swojej szafie to jest to ostatni dzwonek 😊
                         

Zobaczcie gdzie kupić pompony 😊


summer full of pom poms pompony
1. ZARA  2. BERSHKA  3. ZARA  4. STRADIVARIUS  5. ZARA

summer full of pom poms pompony
6. BERSHKA  7. ZARA  8. DEEZEE  9. DEEZEE  10. DEEZEE  11. DEEZEE  12. STRADIVARIUS

Zobacz inne letnie trendy:
👉Dzwony
👉Skarpety i sandały
👉Beachwear 

źródło zdjęć: pinterest.com | bershka.com | zara.com | deezee.pl | stradivarius.com | 

22 komentarze:

  1. Szczerze, to nawet nie wiedziałam nic o tym trendzie z pomponami. :o Z pewnością jest to ciekawe urozmaicenie, a te różnobarwne ozdoby dodają wyrazu i fajnie wpasowują się w klimat lata. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pomponiki ale bardziej gdy sa to delikatnie dodatki jak w przypadku spodenek bo takie ciuchy cale z pomponikow az mnie odrzucaja :c Ja przez caly rok kocham takie pomponiki jako bryloczki do kluczy a im pomponik futrzasty tym lepiej!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odrzucam tej wersji z samymi pomponami, ale chętniej wybieram jednak te w formie dodatków, np. do szortów 😊 Wyglądają uroczo 😍

      Usuń
  3. Pompony to bardzo ciekawe zjawisko, mają zarówno swoich fanów jak i przeciwników. Osobiście jednak nie należę do żadnej grupu.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    http://aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się pomponiki, ale u kogoś :) Ja się w nich źle czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają przy sukienkach i bluzkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 Pomponiki!!! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze sandałki są mega urocze ;). Ogólnie niektóre rzeczy fajne choć niektóre mocno przesadzone :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie biała bluzeczka z pomponikami z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy sandałach wygląda to super, fajnie urozmaici letnią stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hiszpanka z frędzlami i spodenki w ananasy podobają mi się najbardziej :) to taki typowo letni look- od razu czuje się morską bryzę i promienie słońca na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same odczucia ❤️👌

      Usuń
  11. Pompony były modne w zeszłym roku ale i tak bardzo podoba mi się ten trend ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam♥️Tyle inspiracji!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Frędzle i pompony wyglądają cudnie i uroczo. Chętnie bym je dołączyła do swojej kolekcji. :) Z inspiracji najfajniejsze są spodenki w ananasy, a najciekawsze i najzabawniejsze rajstopy - chociaż tych drugich chyba sama bym nie założyła. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pomponiki, najbardziej na sandałkach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie kupowałam nic z pomponami a pamietam ze rok temu były one popularne. Inspiracje są świetne!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  16. ananasowe szorty wygrywają wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego, co kojarzę, pompony były też modne w zeszłym roku :) Ogólnie podoba mi się ten trend, ale czasami niektórzy przesadzają i są cali w pomponach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomponiki są obłędne dodają koloru każdej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger