Skarpety i sandały

skarpety i sandały trendy wiosna lato 2017

Skarpety i sandały - czy u nas to przejdzie?

Już od zeszłego sezonu, czyli wiosna/lato 2016, królują na wybiegach oraz na ulicach w Nowym Jorku czy Londynie, ale dlaczego nie w Polsce? Chyba każdy z nas spotkał się z takim memem "Polak na wakacjach" gdzie uwagę skupiały białe skarpety oraz brązowe sandały. Dlaczego tak bardzo nie lubimy tego trendu i go wyśmiewamy? Skarpety to takie piękne akcesoria i aż szkoda ich nie pokazywać światu! Ja kocham skarpety, mam ich na prawdę sporą kolekcje i nie, nie są to wszystkie takie same, czarne stopki czy cieliste podkolanówki. W mojej kolekcji można znaleźć różowe w czarne koty, fioletowe w mufinki, czerwone w gwiazdki, białe w kwiaty, czarne w kolorowe paski i mogę tak wymieniać i wymieniać w nieskończoność. Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że w końcu mogę się nimi pochwalić! Na reszcie skarpety i sandały nie są zakazane, a wręcz pożądane 😊 Ba! A dlaczego tylko sandały? Można założyć piękne podkolanówki i do tego sportowe buty. Dlaczego więc nie śmiejemy się z piłkarzy? Oni przecież od zawsze prezentowali się tak na boisku! 😊 Albo co powiecie na cieliste skarpetki w kropki do klasycznych czółenek? Rewelacja! Do wszystkiego można dobrać spódnice za kolano lub spodnie cullote, a jeżeli nie jesteśmy na tyle odważne to wystarczą zwyczajne rurki 😊 Dajmy szanse skarpetom! Są takie piękne, nie ukrywajmy ich! 😊❤ 
Już kolejny razem wzbudzam kontrowersje na blogu 😜Zobaczcie stroje kąpielowe w mieście oraz spodnie dzwony 😊 Poniżej chciałam Wam pokazać przykładowe stylizacje, prosto z wybiegów 👌(niekoniecznie we wszystkim na raz chciałabym się pokazać 😜
PS. Męskie grono moich obserwatorów też coś tutaj dla siebie znajdzie 😘








OBSERWUJ MOJEGO BLOGA

źródło zdjęć: pinterest.com

48 komentarzy:

  1. Mnie ten styl kompletnie się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  2. skarpetki skarpetkami, ale zakolanówki <3 uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś dla mnie skarpetki i sandały nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trend raczej nie dla mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zestawienie delikatnych skarpetek z koronką z sandałkami. Ja jednak nie zdecydowałabym się na wcielenie tego trendu w życie. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo - super! Trend jednak w dobrym guście? :D
    Ja z chęcią bym się skusiła na tę ekstrawagancję, ale jedynie w ramach zabawy.
    Zwłaszcza, że to raczej nie moja bajka.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moda jest po to by eksperymentować więc czemu nie :p
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpety i zakolanówki jak najabrdziej tak, ale do sportowych butów oczywiście mówię tu o sobie , bo niech każdy nosi sobie jak chce :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Do sportowych butów nawet podobają mi się dłuższe skarpety. Jedak do sandałów po prostu nie umiem ich zaakceptować nie pasują mi w żaden sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie to nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się stanowczo ta moda nie podoba :/
    Choć przyznam się, że w domu chodzę w skarpetkach i japonkach ale tylko w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U kogoś taki efekt bardzo mi się podoba. Jednak ja nie wyszłabym tak na ulicę :D taka paranoja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż ,podkolanówki nosiłam gdy byłam małą dziewczynką. Wierzę , że ten trend się przyjmie , zapewne w następnych sezonach. Osobiście te skarpetki i podkolanówki podobaja mi się ale na bardzo zgrabnych nogach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh wow, this is so cool.
    Would you like to follow each other on bloglovin or GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi to połączenie nigdy się nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biale skarpety i czarne sandaly to wizytowka Polaka na wakacjach :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moda jest po to, by się nią bawić. Ale niestety to połączenie nie jest dla mnie :) Ale jak ktoś lubi, czemu nie? :)

    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z powodu takich eksperymentów kocham modę ❤️

      Usuń
  18. Nie gustuję w tym stylu ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się nie podobają skarpety do sandałów, ale gdyby taka moda weszła na poważnie, to z pewnością byłoby lżej osobą, które już tak chodzą i nikt by się z nich nie nabijał ;)

    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oni nie zważają na to czy ktoś się z nich śmieje czy nie 😜

      Usuń
  20. Mi się to nie podoba. Kompletnie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice review

    Www.callmeponyboy.blogspot.co.id

    OdpowiedzUsuń
  22. skarpety tak, ale do adidasów czy trampek;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To połączenie chyba nigdy mi się nie spodoba.
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
  24. Love all these looks!

    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  25. skarpety i sandały: wiele osób czekało na to:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre takie zestawienia, na prawdę fajnie wyglądają, ale ja chyba nie odważyłabym się, tak się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    Would you like to follow me , I would be glad. ^^
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No cóż, Polacy mają swój styl, u nas mało które nowinki modowe się przyjmują, rzekłabym, że te najbezpieczniejsze.
    Jeśli już skarpety do szpilek lub sandałów to z bajerem ;-)

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie rzeczywiście to nie wygląda źle.
    Widzę osoby, które lubią pokazywać skarpetki i podoba mi się to ze względu na oryginalność i swój styl bo ile można chodzić w czarnych stopkach ?
    Ja sama zakładam skarpety sportowe np do niskich trampek, bo tak mi jest wygodniej i w chłodne dni cieplej :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie trzy razy na nie :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Hm ogólnie nie podoba mi się ten trend , ale mam chęć dopasować go do jednej z moich stylizacji , jestem mega czy ten pomysł wypali ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie jest to nie do przejścia :D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niektóre wyglądają naprawde ciekawie i mogłabym tak wyjść do ludzi. Ale te kolorowe zupełnie nie pasują! Mimo wszystko każdemu podoba się coś innego :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. No właśnie... Kiedyś ludzie śmiali się z tego, że ktoś zakładał skarpety do sandałów, a teraz to trendy z pokazów mody :D Chociaż uwielbiam skarpetki (szczególnie te słodkie i kolorowe), to taki widok nie do końca do mnie przemawia. Co innego zakolanówki, je uwielbiam w połączeniu ze spódniczkami, czy nawet szortami.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju, nie tylko nie to.
    niestety kompletnie nie w moim guście.
    Powoduje to wręcz wstręt ;)
    Jak taka moda przyjdzie na pewno ja tak nie będe chodziła; )

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie taka moda nie przejdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Chodz do sandałów jeszcze nie zakładałam do przezroczystych butów zdarzyło mi sie:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Celem skarpet jest chronienie stóp przed otarciami, celem sandałów jest przewiewność stóp - jeśli nosimy cienkie i lekkie skarpety, można to pogodzić, moim zdaniem. Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pewnie ta kwestia Polaka w sandałach i skarpetkach się do tego przyczyniła, ale skarpetki lubię pokazywać tylko zimą, gdzie widać je w miejscu kostki (noszę długie we wzorki żeby zimno nie było :D)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jakoś to do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wierzę w to co widzę :D Kompletnie nie jest to w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Uważam,że jeśli jest to dobrze dobrane do stylizacji to efekt jest super.Mimo to raczej w naszym kraju nie spotka się z wielką miłością ;) Super wpis,miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger