Szerokie nogawki dzwony - hit czy kicz?

szerokie nogawki dzwony hit czy kicz

Witam Was bardzo cieplutko z kolejną dawką tegorocznych trendów, tym razem na celowniku są spodnie, która każda z nas miała kiedyś (bądź ma je nadal) w swojej szafie, mianowicie dzwony!

Zdaję sobie sprawę, że zaskakuję Was po raz kolejny, ostatnio były to stroje kąpielowe w mieście (beachwear w street style), nie macie pojęcia co Wam pokarzę następnym razem 😊 

Dzwony

Kojarzą nam się one z latami 60, gdzie tzw. hipisi, zestawiali ich jeansową wersję z kolorowymi koszulami oraz koralikami. Następnie zespół ABBA przywrócił je do łask i dzwony chciał mieć każdy. Współczesne dzwony wracają do nas co jakiś czas. Można było je ubierać na co dzień, ale również na eleganckie okazje. Spodnie z szerokimi nogawkami co raz częściej pojawiają się na wybiegach oraz na ulicy. Zazwyczaj wybiera się te z jeansu, bo jakby nie patrzeć, jeans zawsze w modzie jest, ale w tym roku marki proponują nam dzwony wykonane z bawełny i poliestru. 


Dzwony nie takie złe 

Pewnie nie każda z nas, jest do nich przekonana, ale tak jest ze wszystkim. Mnie samej, też nie pasuje wiele rzeczy w modzie i na siłę nie staram się do nich przekonać. Przypomnijcie sobie te czasy, kiedy to każdy w dzwonach paradował i ubierał je do pracy, szkoły czy sklepu? Pamiętam jak sama miałam w swojej szafie z pięć par jeansów z szerokimi nogawkami i jedne bawełniane w kolorze zgniłej żółci! One były straszne i dodatkowo miały pomarańczowe pomponiki przy nogawkach! W tym sezonie okazałyby się hitem 😊 Nie dość, że dzwony to jeszcze pompony! Ah moda może być na prawdę przewrotna. 

W najbliższym czasie pokaże Wam swoją propozycje szerokich nogawek, a tymczasem spójrzcie na te zestawienia 😊





źródło zdjęć: pinterest.com

39 komentarzy:

  1. dzwony nosiłam w gimnazjum. Teraz ich nie lubię. Dziwnie się w nich teraz czuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ten trend, ale trzeba umieć go nosić :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzwony nosiłam około 15 lat temu :) Teraz widzę jakieś fasony tego rodzaju w każdym sklepie i tak się zastanawiam czy nie kupić ?? Fajnie jakby chociaż jedna para zawitała w mojej szafie.
    V.B. ona to umie nosić te spodnie...
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nosiłam :) Czyżby moda zataczała koło? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej ☺️ Wróciło wiele trendów, np. jeansowe spódnice lub ortalionowe bomberki ☺️

      Usuń
  5. Z tych dwóch zdecydowanie wolę dzwony ;) Kiedyś bardzo je lubiłam ;) Teraz już chyba za bardzo pokochałam rurki, żeby zamienić je na rozszerzane nogawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką dzwonów. Uważam ,że sylwetka wygląda w nich fantastycznie( a może jestem już zmęczona widokiem skinny jeans na ulicach;-)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, bo nie noszę butów na wysokim obcasie ;)
    Ale lubię, gdy są dobrze zestawione. Fajnie to na kimś wygląda.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobają takie spodnie u kogoś :) Sama nie mam spodni z szerokimi nogawkami, ale mam spodnie, które całe są szerokie i luźne. Takie właśnie lubię najbardziej i mogłabym w nich chodzić cały czas <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. nosilam kiedys, jako małolata, teraz dla mnie jakos to kojarzy sie z kiczem, ale u kogos podoba mi sie bardzo :) pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana do takich spodni :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Ja chodziłam w dzwonach jak jeszcze byłam dzieckiem i pamiętam że jak kiedyś wybrałam się w dzwonach na rower to źle to się dl amnie skończyło, bo zaplątały mi się w łańcuch i później biedna leżałam na ziemi i nie mogłam się uwolnić od roweru haha xd
    Też właśnie zauważyłam, że dzwony wracają do łask, ale ja jak na razie nie jestem do nich przekonana, poczekamy może jednak zmienię z czasem zdanie ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😄 Taz też mi się tak zdarzyło jak miałam z 8/9 lat? Miałam takie długie, welurowe i czerwone, a nogawki były ekstremalnie szerokie! Tak się zaplątały w łańcuch, że trzeba było je wyciąć 😜

      Usuń
  12. oj poliestru nie lubię ale dzwony mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swego czasu nosiłam Tylko takie, najbardziej lubiłam zimę i mokre spodnie do kolan s później zacieki od soli :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za dzwonami :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie pasują dzwony, ale jak widze długonogie dziewczyny na obcasie i w dzwonach jestem pod wrażeniem jak to fajnie wygląda :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś nosiłam dzwony i bardzo je lubiłam. Dobrze, że wracają do łask szersze nogawki, bo mam jedne spodnie, właśnie z nieco szerszymi nogawkami, które bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okropność :D Nie ma to jak klasyczne, zwężane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzwony nosiłam w podstawówce. Teraz bym ich nie ubrała.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi osobiście nie przypadły do gustu
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, wysokie dziewczyny wyglądaja super w takich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście bardzo lubię dzwony, uważam że są świetne dla niskich osób bo niesamowicie wysmuklają i wydłużają sylwetkę ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię szerokie zwiewne nogawki szczególnie latem, ale czy wróciłabym do dzwonów...no nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi osobiście podobają się spodnie dzwony :D
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się do tego kroju spodni nigdy nie przekonam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo długo nie dawałam się przekonać do rurek i nosiłam dzwony. W końcu dałam się przekonać mamie, że mam zgrabne nogi i spokojnie mogę chodzić w rurkach i obecnie w szafie nie mam żadnych dzwonów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dzwony również nosiłam jako nastolatka, teraz mam jedna parę ale raczej stawiam na rurki ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzwony nosiłam prawie przez całą podstawówkę, ale odkąd dostałam moje pierwsze rurki (było to w 6 klasie), noszę tylko ten typ spodni. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak byłam mała musiałam je nosić i teraz już nie zamierzam ich nigdy zakładać. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja je lubię nadal, źle się czuję w przyciasnych portkach, w których ledwo skóra może oddychać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś nosiłam tylko dzwony, dziś chyba bym się na nie jednak nie zdecydowała :P chociaż kto wie, kobieta zmienna jest :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Não conhecia Amanda, mas é muito boa mesmo hein! E tu ta arrasando como sempre.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie nosiłam dzwonów. Wiem, że czułabym się w nich mało swobodnie, a najbardziej lubię wygodę. ;)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Totalnie nie mój klimat. Nigdy mi się nie podobały i raczej się to już nie zmieni. Wolę zostać przy rurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzwony mi się podobają, ale tylko do botków na obcasie/ koturn i zwłaszcze te dopasowane w udzie i rozszerzające się na dole :) albo w drugą stronę, czyli 'szwedy' obcisłe na biodrach i coraz szersze ku dołowi.

    OdpowiedzUsuń
  35. O Boże jak ja nie lubię dzwonów ;O

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger