TOP 10: STROJE KĄPIELOWE

top 10 stroje kąpielowe bikini strój jednoczęściowy

Po tygodniu ochłodzenia w moim mieście, upały powracają, więc jest to odpowiedni czas na wypad za miasto! Czy to rzeka, czy jezioro, czy morze, czy po prostu basen, w coś się trzeba ubrać! 😊 Zainspirowana nadchodzącą temperaturą powyżej 25'C, postanowiłam utworzyć dla Was kolejny, z serii TOP 10 artykuł, tym razem o strojach kąpielowych ☺

Strój jednoczęściowy 

Zwolenniczek bikini jak i strojów jednoczęściowych jest po równo. Nie każdemu można dogodzić 😊 Sama wolę ubrać strój jednoczęściowy, który zapewnia mi komfort i wygodę. Wybierając się na basen, nie chcę się zastanawiać czy coś mi się rozwiąże czy rozepnie. Nie lubię czuć dyskomfortu w tej kwestii (pewnie jak każda z Was ☺️), dlatego wybieram typowy strój do pływania. Ile jest rodzajów sylwetek, tyle jest fasonów strojów. Czasami chcemy coś ukryć więc musimy wiedzieć jaki kostium dla siebie wybrać. 

Jeżeli chcemy wysmuklić sylwetkę i powiększyć wcięcie w tali kostium numer 2 lub 3 zadziała tutaj najlepiej ☺️ Kiedy chcemy dodać sobie więcej w biuście, wystarczy wybrać taki kostium, który w tym miejscu będzie miał jakieś falbanki lub ciekawe wzory. A co zrobić kiedy chcemy wydłużyć nasze nogi? Wybierzcie taki kostium, który jest bardzo wycięty w strefie bikini. Wasze nogi staną się optycznie dłuższe i smuklejsze 😊 A dla dziewczyn +size, pamiętajcie, że Wasz kostium nie może zbyt wiele pokazywać, chodzi mi tutaj o biust, który powinien być w jednym miejscu 😊 a wzór nie powinien działać na Waszą niekorzyść. Możecie wybrać kostium z marszczeniami lub taki, który zaznacza talie. Jeżeli chcecie pokusić się o wzory, możecie wybrać te w paski (pionowe!) lub takie o spokojnym charakterze (żadne wywijasy czy koła), np. skupiające się w jednym punkcie 😊

top 10 stroje kąpielowe bikini strój jednoczęściowy
1. TRIUMPH  2. ADIDAS  3. ETAM  4. MOIESS  5. ETAM


Bikini

Jakby nie patrzeć jest to idealny strój do opalania, zakrywa tylko najważniejsze dla nas miejsca oraz wygląda bardzo seksownie 😊 Wybierając się na plaże zazwyczaj wybieramy właśnie bikini, ale zastanówmy się jaki model będzie dla nas najlepszy 😊

Chyba nie ma gorszego widoku jak "wylewający się" biust z za małego stanika. Jeżeli masz się czym pochwalić powinnaś wybrać taką górę od bikini, która utrzyma w jednym miejscu Twoje piersi - bikini typu dwa trójkąty na sznurku zdecydowanie odpada! Tam nic nie jest stabilne 😊 Kiedy sytuacja jest całkiem odwrotna do poprzedniej i masz mały biust, wybierz takie bikini, które będzie mieć jakieś ozdoby w górnej części, zadziała tak samo jak strój jednoczęściowy z falbanami 😊 A co jeśli chcemy ukryć swoje boczki lub po prostu nasze biodra są za szerokie? Tutaj sprawdzi się bikini z wysokim stanem. Ściśnie to co musi, a dodatkowo wygląda obłędnie 😊 Stroje w typie retro, tego lata są bardzo modne 😊

top 10 stroje kąpielowe bikini strój jednoczęściowy
6. RESERVED GÓRA/DÓŁ  7. KAPPAHL GÓRA/DÓŁ  8. RESERVED  9. H&M GÓRA/DÓŁ  10. SINSAY

A  Wy jakie preferujecie stroje kąpielowe, bikini czy jednoczęściowe?

Zobacz TOP 10: torby i torebki

źródło zdjęć: etam.pl | reserved.com | kappahl.com | hm.com | sin-say.com | zalando.pl | moiess.com

36 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się te retro stroje :) nie wiem dlaczego jeszcze takiego nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do opalania i pływania ( plaża ) lubię dwuczęściowy, ale do pływania np na basenie zdecydowanie jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na basen kryty jednoczęściowy, nad morze i basen odkryty bikini ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pływalnię wybiorę zdecydowanie strój 👙 jednoczęściowy, ale na plażę dwuczęściowy i to widzę, że retro będzie dla mnie odpowiedni ;)) 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Trójeczka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam jeszcze swojego stroju kąpielowego, ale jak będę miała zamiar kupować, to kupię jednoczęściowy lub taki z wysokim stanem :) Najbardziej podoba mi się numer 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukam tego jedynego haha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przyznaję, nie znoszę kostiumów kąpielowych ;) Jak idę na basen to cierpię ;) Jestem chuda, ale po prostu nie znoszę chodzić w samych gaciach w miejscach publicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też specjalnie nie lubię tak paradować ☺️ W tedy szybko uciekam do wody i płynę! 🏊🏻‍♀️

      Usuń
  9. Lubię takie inspiracje. Naprawdę super!
    Ciekawa jestem czy u mnie takie kroje zrobiłby furorę ;)
    Co prawda ostatnio jednoczęściowe, ale spróbować można.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podobają się wszystkie: bikini, monokini i jednoczęściowe- po prostu musi mieć w sobie 'to coś' :) niestety natura obdarzyła mnie dużym biustem i małym tyłkiem, więc wszystko muszę mierzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już znalazlam ten swoj ukochany stroj kapielowy i nikomu go nie oddam 😜

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten z H&M dwuczęściowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stroje! Na basen preferuję dwuczęściowy strój, ale bardziej podobają mi się chyba jednoczęściowe ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyż uznawałam tylko bikini, teraz zaczęłam się przekonywać też do jednoczęściowych, o ile są ciekawe wycięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam stroju jednoczęściowego. W tym sezonie kupiłam bikini podobne do ósemki, tylko zamiast falbanki mam frędzle. :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię strojów jednoczęściowych. Ale z dwuczęściowego chętnie przygarnęłabym siódemkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te stroje dwuczęściowe :) Wszystkie mi się podobają, choć najbardziej numer 10 :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze, że w moim przypadku to kwestia wyboru: slipy czy bokserki xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Piątka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja ulubiona jest siódemka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 z strojów jednoczęściowych wygląda super :) coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam jednoczęściowe lub z wysokim stanem :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na basen zdecydowanie jednoczęściowy, a na plażę zwykle dwu, aczkolwiek tu różnie bywa :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam stroje dwuczęściowe w jednoczesciowym bym się chyba źle czuła. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te stroje kąpielowe :)
    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 i 7 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O wiele bardziej wolę bikini :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger