Modne kolory na jesień 2017

Modne kolory na jesień 2017

Połowa lata za nami, wyprzedaże dobiegają końca, a jesień przyjdzie do nas już za dwa miesiące! Czas na przegląd szafy i na sporządzenie listy Must Have jesień 2017! 
Mimo tego, że do września jeszcze trochę czasu, to w sklepach jesienne kolekcje będzie można spotkać już za dwa-trzy tygodnie. Już teraz możemy zobaczyć czego brakuje w naszych szafach, utworzyć listę zakupów oraz stworzyć tablice inspiracji (zobacz tutaj jak odświeżyć swoją szafę). 
W następnym artykule, dotyczącym trendów na jesień/zima 2017/2018, który ukaże się pod koniec sierpnia, będzie można zobaczyć na co warto zapolować, ale dzisiaj chcę Wam pokazać z jakimi kolorami będziemy mieli styczność! 😊
Modne kolory na jesień 2017
Modne kolory na jesień 2017
Można zauważyć, że na ten sezon Instytut Pantone wybrał nie 10, a 20 kolorów na jesień! Pierwsza paletka pochodzi z wybiegów z Nowego Jorku, a druga z Londynu. 

Kolory z Nowego Jorku są cieplejsze i żywsze, wyróżnia się róż Ballet Slipper (a jednak róż będzie w modzie nie tylko tego lata, ale również jesieni 😊). Przepiękny odcień czerwieni Grenadine zrobi wrażenie w każdej stylizacji. Spójrzcie na zestawienie z kolorów Natural Gray, Shaded Spruce oraz Autumn Maple! Już nie mogę się doczekać, aż w sklepach pojawią się kolekcje w tych barwach! Są przepiękne ❤️ Co do londyńskiej palety.. od razu w oczy rzuca nam się intensywny, czerwony kolor Flame Scarlet. Jest i klasyczny fiolet Royal Lilac oraz mocny Navy Peony. Dodatkowo na palecie zostały umieszczone delikatne barwy takie jak Blue Bell czy Copper Tan. Jak widać róż jest i tutaj 😊

Ostatnio było głośno o nowej kolekcji, którą zapowiedziała Zara. Jest tam pełno wzorów, tkanin oraz kolorów, które będą w modzie jesienią i zimą (dokładniej opowiem o tym w kolejnych artykułach 😊). Poniżej chciałam pokazać Wam przykładowe stylizacje, właśnie w barwach Pantone Fall 2017. Zobaczcie na co możemy się przygotować! 

Modne kolory na jesień 2017
Modne kolory na jesień 2017
Modne kolory na jesień 2017
Modne kolory na jesień 2017

Mam nadzieję, że nie wybiłam Was z wakacyjnego rytmu 😊Bawcie się i wypoczywającej 😊

Po ostatnim artykule (KLIK), postanowiłam umieszczać przycisk OBSERWUJ pod każdym moim wpisem, aby łatwiej było Wam dodać mojego bloga do obserwowanych 😊❤






źródło zdjęć: zara.com

46 komentarzy:

  1. Jest tu wiele trendów do podpatrzenia! :)
    Super, że klasyczne zielone parki będą nadal królowały :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę i aż żałuję, że nie kupiłam w zeszłym roku parki z kolorowym futrem, w tym roku byłaby jak znalazł ;)

      Usuń
  2. Bardzo cieszy mnie fakt że pastele nadal będę 'modne' na jesień :)
    Dla mnie to świetna wiadomość :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok jest cały pastelowy więc i zimą też ich nie zabraknie ;)

      Usuń
  3. wyjątkowo ładne kolory jesienne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki :) Zapisze sobie ten Twój post i będę do kolorków zaglądać kompletując jesienną garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczynam lato i wakacje a tu już o jesieni! jak ten czas szybko płynie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory, widzę, że paletki z Nowego Jorku oraz Londynu są do siebie podobne pod względem kolorystycznym :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prawie wszystkie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienią lubię odcienie bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszę sie na te jesienne barwy :D Są cudowne i bardzo przypadły mi do gustu! :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki! Przyda mi się Twój post :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory bardzo ładne ;-) Myślę, że wśród nich każda z nas znajdzie coś dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej z kolorków spodobał mi się Ballet Slipper. Jest taki piękny i dziewczęcy! Muszę kupić coś w tej barwie
    pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny w szukaniu inspiracji na jesień post :-) Paleta kolorów bardzo mi sie podoba i mam nadzieję że ubrania w tych kolorach faktycznie pojawią sie na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne kolorki ;) już nie mogę się doczekać ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jesienią preferuję bordo, odcienie szarości i militarnej zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza paletka kolorów bardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. post według mnie mistrzostwo, bo uwielbiam takie wpisy! <3

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się bardzo podoba gama kolorystyczna <3 wyobraziłam sobie taką paletę z cieniami <3 o kurcze coś pięknego
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie, czemu już jesień? ;( Ja jeszcze żyję latem i tylko szukam nowych sukienek :D Ale ogólnie i tak raczej nie podążam za trendami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aura panująca za oknem zdecydowanie sprzyja tematyce nawiązującej do jesieni :) Z przedstawionej gamy kolorystycznej przypadł mi do gustu jedynie fiolet i odcień bordo (?).

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo rzadko można zobaczyć w czerni, więc ogromnie się cieszę, że nadchodząca jesień będzie aż tak bardzo kolorowa- jak najbardziej moje klimaty <3
    trzeba ożywić choć trochę, te szaro-bure jesienne dni, ktore nadejdą :) już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ogarniam za bardzo tej palety z kolorami ale za to bardzo podoba mi się ten płaszczyk co modelka ubrana jest w białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rób tego.....jeszcze lato nie było takie cudowne jak być powinno, a Ty z jesienią wyskakujesz :D
    Podobają mi się jednak te kolory, ale te 'modne' stylizacje- absolutnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ballet Sliper, Primrose Pink, Blue Bell, Copper Tan to moi faworyci. :) Nie chcę, żeby lato tak szybko minęło. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ojjjjj... lata nie było a to już jesień sie zbliża....

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli jesień będzie kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już jesień? Jak dla mnie lato może trwać jak najdłużej :D Ja akurat nie patrzę na modę i kupuję to co mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  28. dopiero lato, a my juz jestesmy zasypywani jesiennymi nowinkami ze swiata mody :D nie obejrzymy sie, a tu juz wypuscza kolekcje zimowa ;p

    nowy post! co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią;) https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zakochana w tych kolorach! Bardzo lubię barwy, które pojawiają się w jesiennych trendach.
    Obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja nieznosze koloru musztardowego hehe :) Czerwień i granat to zdecydownie moje odcienie:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście dodałam cię :) ja uwielbiam wszystkie kolory :) lubię też je łączyć na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest moja ukochana czerwień 😊 chociaz...czerwony jest modny chyba ZAWSZE! Zapowiada się piękna jesień! Ale nie wybiegajmy w przyszłość i pociepocieszmy się jeszcze latem!

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre stylizacje naprawdę bardzo mi się podobają! :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolorki *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja mam wrażenie, że to już wszystko było.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chyba jeszcze żyje latem :") Ale przyznaje że kolorki zapowiadają się ciekawie

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się cieszę na ten czerwony, bo ostatnio go bardzo polubiłam. Kolory od Pantone widziałam już jakiś czas temu, bo bardzo interesuję się modą:)) Czekam na kolejne wpisy od FW17/18 :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne te kolorki. Niektóre zupełnie nie kojarzą mi się z jesienią, ale myślę, że mogą wyglądać bardzo ciekawie w niektórych stylizacjach :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega przydatny post! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger