Beachwear w Street Style

Beachwear w Street Style

Beachwear wkroczył do Street style-u

W jednej z moich ostatnich stylizacji pokazałam się Wam w szortach oraz w stroju kąpielowym (zobacz tutaj). Zrobiłam takie zestawienie zupełnie przez przypadek, ponieważ uznałam, że jest fajne i wygodne, a dodatkowo chwilę później wybierałam się na basen, więc po co miałabym się przebierać? Stworzyłam tą stylizacje nie wiedząc o tym, że takie połączenie w tym sezonie zyskało (u nas dopiero zyska 😊) popularność. Przez takie doświadczenie jestem co raz to bardziej pewna, że utworzenie tego bloga było strzałem w dziesiątkę! Ale wracając do naszego tematu...

BEACHWEAR

Czy to nie jest idealne rozwiązanie na gorące i słoneczne dni? Wszystko zaczęło się od festiwali. W wolnych chwilach siedzi się nad basen, więc bikini jest tutaj idealne, popołudniami wybieramy się na festiwal, więc szybko zakładamy szorty lub lekką sukienkę i już jesteśmy gotowe na koncert! Po imprezie wracamy znów na basen, więc po co w ogóle zmieniać out fit?

Widziałyście może takie memy w internecie, zatytułowane "Niebawem w sklepach przy plażach..." a pod tytułem zdjęcie osób w bikini i w strojach kąpielowych, mających dodatkowo na sobie spodenki czy narzutki, kupujących schłodzone napoje? Jeszcze chwilę temu był to kicz, ale nikt się nie spodziewał, że takie zjawisko będzie można zaobserwować w mieście, gdzie nie ma ani morza ani jeziora? Tak właśnie! Dobrze widzicie, bikini i stroje jednoczęściowe można ubierać na co dzień! 

Ale jak to zrobić, żeby nie wyglądać... dziwnie i nie czuć się skrępowanym? Strój jednoczęściowy możecie potraktować jako body i dobrać do niego szorty lub spódnicę. Na chłodniejsze wieczory dobierz spodnie, np. jeansy z wysokim stanem i delikatną bomberkę. Stylizacja niebanalna! 
Górę od bikini możecie potraktować jako biustonosz i założyć na nią top z głębokim dekoltem lub dużymi rozcięciami po bokach. Jest wiele możliwości! Eksperymentujcie i bawcie się modą! A kto wie, może to właśnie Ty zapoczątkujesz nowy trend? 

Zobaczcie przykładowe stylizacje 😊

źródło zdjęć: pinterest.com

40 komentarzy:

  1. Ja za noszeniem stroju kąpielowego nie przepadam, ale fajnie wygląda w połączeniu z szortami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę ż latem bardzo ważna jest wygoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że choć podoba mi się ten styl, to nie wyobrażam sobie wyjścia tak na ulicę w nieturystycznej miejscowości. Nad morzem w ciepłym kraju - idealnie! Ale chodzić sobie tak po prostu po mieście w centrum kraju w ten sposób - odpada ;-) Może ja nieco staroświecka jestem, ale nie podoba mi się moda świecenia nagim ciałem w miejscach publicznych (oczywiście nie dotyczy basenów, plaż i jezior). ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze trzeba paradować z tzw. nagim tyłkiem. Sama zakładam górę od bikini i traktuje ją jako biustonosz, ponieważ jest wygodne i ma super print, a do prześwitujących bluzek jest idealnych dodatkiem 😊

      Usuń
    2. Ładny biustonosz od stroju kąpielowego pod ażurową bluzkę to może być dobry pomysł - ale nie sam jako góra stylizacji ;-)

      Usuń
  4. Na plażę owszem, bliskie okolicy plaży także, ale na ulicy z dala od miejsc plażowych jakoś mało mi to pasuje - może już stara jestem i się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię nosić stroju kąpielowego tym bardziej, że figura moja nie jest dostosowana ale bardzo ładnie są skomponowane te stroje
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawy i super sprawdzą się na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze w innych krajach sobie normalnie chodza w strojach po ulicy a u nas by na to patrzeli jak na jakąś zbrodnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie jest do tego przyzwyczajonych ;)

      Usuń
  8. Na zdjęciach, które dziś prezentujesz i na których osobiście się prezentowałaś, fajnie to wygląda. Ale jednak osobiście bym się tak nie ubrała mimo, że mi się to podoba :)
    Ja jestem jednak trochę osobą tak zaściankową hahaha :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjęciach wygląda super :) ale nie wyobrażam sobie wyjść tak na ulice. Zwłaszcza u mnie w mieście, gdzie nie ma ani morza, ani plaży ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważne stylizacje i nie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  12. szorty w zestawieniu z kostiumem wyglądają naprawdę świetnie! tylko jeszcze zrobić formę... ehh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama muszę poćwiczyć, ale tak bardzo lubię opychać się w łóżku słodyczami ❤️

      Usuń
  13. Ciekawie to wygląda :) Na pewno takie stylizacje zwracają uwagę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten styl i wręcz szkoda, że nie ma go w Polsce. Chociaż dużo ludzi chodzi tak na plaży, to zawsze oczy spoglądają na te osoby. Trochę dziwne :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy byłam młodsza ubierałam się właśnie w taki sposób. Jest to bardzo fajny i nieskomplikowany styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podobają takie stylizacje, ale niestety w naszym kraju na pewno byłyby one czymś dziwnym. Mimo to bardzo ciekawy i fajny styl :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. latem w plażowych okolicznościach, czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kostium kapielowy jest tak samo wazny, jak to co zakladamy na niego idac np. Do restauracji, czy pabu. Ja lubie wszelkiego rodzaju kombinezony oraz narzutki:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny styl, ale nie za specjalnie chciałabym tak paradować z brzuchem na wierzchu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega inspirujące zdjęcia :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie, to taki stylu tylko na plażę :D Jakoś na ulicy dziwnie bym się czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne stylizację na wakacje w pobliżu morza ale tak na zwykłe wyjście na miasto - jak dla mnie stanowcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na post! :) Ja nie przepadam za noszeniem strojów kąpielowych, ale beachwear wygląda całkiem fajnie. :D
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Za gruby brzuch, żeby tak chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się cała stylizacja ;) Koszulka genialna

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się pewnie nie odważę na taką stylizację w międzyludziu, ale fakt- teraz stroje kąpielowe są naprawdę przepiękne i trudno mieć jeden idealny:-)

    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nie do końca w moim stylu, ale innym może się to spodobac :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się takie rozwiązanie! :) Chociaż nie wiem czy miałabym odwagę wyjść tak do ludzi ;/

    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja mi się podoba, ale raczej nie wyszłabym w niej na ulicę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest mega praktyczne i wyglądac moze super, dlatego mi się podoba. Myślę ze w polsce juz miedlugo przestanie to być kicz, a zacznie być praktycze i modne ;)
    Przyjemny post napisałas, prosty i taki fajny po prostu

    Zapraszam czasem do mnie (dopiero zaczynam i przydałyby sie jakies rady)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ! Ten styl jest w moim guście :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie na miasto to troche denne ubranie, chyba ze body. Ale na wybrzeżach, jak siedzi sie na plazy czy w gorących miejscach na ziemi California, Portugalia, Wlochy, Floryda to chyba najlepsze rozwiązanie na lato :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger