Trendy wiosna/lato 2018: pastele, róż, trencz, szorty, ołówkowa spódnica

Trendy wiosna/lato 2018: pastele, róż, trencz, szorty, ołówkowa spódnica
Nowy sezon, nowe trendy, nowa lista must have. Zanim jednak wyruszymy na zakupy, starannie sporządźmy listę i sprawdźmy co modnego będzie w sezonie wiosna/lato 2018

Pastele

W tym sezonie mówimy stop stonowanym barwom, na celowniku chłodne pastele! Delikatna truskawka, brzoskwinia, mięta, cytryna i jagoda, czy tylko według mnie są to nazwy (i kolory) przepysznego deseru lodowego? Victoria Beckham wprowadzając te kolory do swojej kolekcji powiedziała  „to kolory przypominające lody, ale nigdy nie są zbyt słodkie”. Inne domy mody również postawiły na tak delikatne barwy, np: Michael Kors, Chanel czy Sies Marjan.

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
(Victoria Beckham, Michael Kors, Chanel, Sies Marjan)


Różowy total look

W sezonie wiosna/lato 2018 modny będzie róż, zwłaszcza jeśli użyjemy go w total looku! Już od kilku ostatnich sezonów mamy z nim styczność, ale tym razem pozytywnie nas zaskoczy. Róż będzie delikatny, subtelny, bardzo, ale to bardzo romantyczny z nutką nowoczesności, odcień pudrowy, wpadający w morele. Najlepiej łączyć go z falbanami, jak zrobili to Alexander McQueen oraz Rodarte!

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
(Alexander McQueen, Rodarte)


Trencze

Trencz to zdecydowanie must have każdej kobiety! Jest on podstawowym elementem garderoby i stanowi jej basic. Trencz modny był odkąd pamiętam, co sezon projektanci zaskakują nas i przedstawiają jego nową odsłonę. Tym razem poszaleli, aż zanadto. Poza spokojną formą, można się doszukać takich metamorfoz jak np: "trenczowa suknia" oraz dodanie bardzo błyszczących dodatków? Zresztą zobaczcie: 

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnicaTrendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
(Balenciaga, Alexander McQueen, Maison Margiela)


Szorty

Zeszłej wiosny stawiałyśmy na eksponowanie pleców oraz ramion, projektanci skupiali się na tym, aby pięknie je zaprezentować. Tego sezonu przyjdzie nam się zmierzyć z przeróżnymi szortami! Projektanci zachęcają nas do pokazywania naszych nóg. Na topie będą i te sportowe i te bardziej eleganckie, które będziemy mogły skomponować z ładną koszulą oraz paskiem. Co Wy na to? Ja jestem na tak! 

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
(Valentino, Louis Vuitton)


Ołówkowe spódnice

Na sezon wiosna/lato 2018 możemy się pożegnać z rozkloszowanymi spódnicami, a zastąpić je wersją ołówkową. Będziemy je nosić do eleganckich bluzek i marynarek oraz w nieco sportowym wydaniu. Co powiecie na połączenie ołówkowej spódnicy z t-shirtem z napisem oraz torebką "nerką" ? Tej wiosny to możliwe! 

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Pastele, różowy total look, szorty, trencz, ołówkowa spódnica
(Prada, Gucci)

Jeżeli jeszcze nie wiecie jakie kolory będą modne w sezonie wiosna/lato 2018 koniecznie sprawdźcie mój ostatni post:



16 komentarzy:

  1. Pastele i szorty bardzo lubie, ale wciąż zastanawiam sie co oni robia tym modelkom, ze tak wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  2. pastelowe kolory lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pastele moje ukochane! Nie mogę się już doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowe kolory bardzo do mnie przemawiają, więc cieszę się, że znowu są na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre są tak smieszne ze az straszne. niemniej jednak ciesze sie, ze pastele wracaja do lask. troche odmiany dla tej szarosci i czerni ktora jest obecna wszedzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej przemawiają do mnie pastelowe kolory. Podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba nie moj czas na takie ciuchy jedynie pastelowy jest ze mną związany ale nawet nie ubrania tylko kolor paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te sukienki w kropeczki. Nawiązują do dawnych czasów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo :) Coś dla mnie! Pasteli nie mam zbyt wiele w swojej szafie, od pewnego czasu strasznie mnie kręcą! Chyba muszę się wybrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna z tych stylizacji z pokazu osobiście mi się nie podoba :D ale jeśli chodzi o trendy to cieszę się że będą modne pastele,róże i moje ulubione trencze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szorty i pastele. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastele, róż, trencze, ołówkowe spódnice - to są idealne trendy dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Byle nie pastele od głowy do stóp i będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis!

    Uwielbiam trencze, ale choć mam obecnie 4, wszystkie są bardziej klasyczne niż te ze zdjęć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają! :)
    Szczerze mówiąc mam wrażenie, że co roku w modzie coraz lepiej się dzieje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger