Corduroy jacket by Zaful

corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka

Pierwszy marcowy post, a w nim najnowsza sztruksowa kurtka baseballówka oraz absolutnie najcieplejsza bluza na świecie, wszystko od marki Zaful. 

Jest to moje drugie zamówienie ze sklepu zaful.com i powiem szczerze, że nie spodziewałam się, aż tak wielkiego efektu wow! Po pierwszym zamówieniu, które możecie zobaczyć TUTAJ obawiałam się, że przyjdzie mi czekać kolejne miesiące, ale nic z tych rzeczy! Przesyłka przyszła do mnie w dwa tygodnie!!! a ubrania była przepięknie i starannie zapakowane. Długo zastanawiałam się czy ubrania pod kątem jakościowym będą ok i tutaj też się nie pomyliłam. Sztruksowa kurtka baseballowa wykonana jest z trwałego materiału, pod spodem na czarną podszewkę, a sama w sobie jest po prostu ciepła (i piękna). Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu uda mi się w niej wyjść z domu. Bluza o kolorze.. hm żółtopomarańczowym  ma w środku ultra cieplutki polarek, który sprawia, że bluza jest mega cieplutka. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam aż tak zadowolona z paczki z "chińskiego" sklepu. Naprawdę! 

Zobaczcie jak prezentują się ubrania i koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o takich "odważnych" zakupach przez internet 


KLIK→ SZTRUKSOWA BASEBALLÓWKA ←KLIK


corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka

corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka

corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka


KLIK→ POLAROWA BLUZA ←KLIK

corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka

corduroy jacket Zaful wiosenna sztruksowa kurtka

Wielkimi krokami zbliża się do nas wiosna, już dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z paletą kolorów, które będą modne w sezonie wiosna/lato 2018 →KLIK

Btw. W sklepie Zaful są super promocje z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet 💖 Sprawdźcie koniecznie!



27 komentarzy:

  1. Świetne oryginalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy 😊 zawsze staram się robić coś co przyciągnie wzrok innych 😊

      Usuń
  2. Kurteczka raczej nie w moim stylu, ale bluza wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się bluza super wygląda :) Kurtka to już zależy od gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurteczka!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądają te rzeczy! Szczególnie ta kurtka. Muszę jednak przyznać, że najbardziej mój wzrok powędrował jednak w stronę twojego tatuażu! :)
    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy. uwielbiam Zaful :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy! Ja na Zaful zamawiam regularnie, to naprawdę świetny sklep. Może kilak tylko razy coś mi tam nie odpowiadało w zamówionych produktach, ale uważam że jest to najlepszy "chiński" sklep w sieci :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kurteczka bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do Ciebie ta kurteczka :) Siebie w niej nie widzę, ale mimo to mi się podoba!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Photos are amazing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links at the end :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka świetnie do Ciebie pasuje :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest genialna ❤

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam 😇 odwdzieczam się za każdą obserwację😌

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza bardzo mi się podoba, ale kurtka nie w moim stylu :D

    nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaaał, bajeczna kurtka! <3 Zakochałam się w niej :D Zaobserwowałam i lecę do Ciebie na Instagram <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, mam podobny fason kurtki, dobrze się ją nosi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta żółta bluza wygląda świetnie! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygował mnie tatuaż. Wygląda na bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój styl definitywnie pasuje w moją estetykę. Nie wspominając już o przecudownym tatuażu:) Uwielbiam taki edgy look!:) staying true to myself

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger