Trendy wiosna/lato 2018: cekiny, plastik, siatka, jeans, frędzle

Powracam do Was z drugą odsłoną trendów nadchodzącego sezonu wiosna/lato 2018, ale na początek zapraszam Was na →CZĘŚĆ PIERWSZĄ← Następnie usiądźcie wygodnie w fotelu, odpalcie notatniki na smartphonach i zapiszcie nazwy trendów, które będziecie mogły wyszukać już niedługo w sklepach. 

Cekiny

Błyszczę się! :) Pamiętacie jeszcze co w ostatnim sezonie było dla nas zaskoczeniem? Motyw matrix oraz galaxy. Na wiosnę przychodzi zreworkowana wersja tych trendów, która niesie ze sobą mnóstwo cekin i błysku! Czy to możliwe, aby wiosna minęła nam w towarzystwie imprezowych stylizacji? Jak najbardziej! 

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
(Gucci, Tom Ford)


Plastik

Plastic Fantastic! Coś Wam to mówi? Ależ oczywiście! Niedawno mieliśmy styczność z przezroczystymi, plastikowymi torebkami oraz botkami. Trend ten tak bardzo się spodobał, że projektanci postanowili wprowadzić go niemalże we wszystkim! Oprócz plastikowych torebek i butów spotkamy się z kurtkami, płaszczami, a nawet ze spodniami i sukienkami! Kiedyś nikt by nie pomyślał, że "strój przeciwdeszczowy"  stanie się must have'em!

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
(Balmain, Mark Jacobs, Fendi, Chanel)

Siatka

Trend podobny do przezroczystych, plastikowych ubrań, ale zdecydowanie bardziej zmysłowy i kobiecy, a to wszystko za sprawą tiulu, siateczki i koronki. Projektanci najczęściej wykorzystywali tiul, za pomocą którego pokazywali, że przezroczystość można również uzyskać w długich, lejących się tkaninach. Zachęcają nas do noszeni takich sukienek bezpośrednio na bieliźnie lub body. Zdecydowanie odważny trend i z pewnością nie dla każdego.. Myślę, że będzie on moim ulubionym :)

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
(Dior, Rodarte, Balmain)

Jeans

Jeans zdecydowanie nigdy się nam nie znudzi! Jest z nami za każdym razem, każdego sezonu. Tak jak ostatnio modnie będzie go nosić w total looku, dodatkowo jasny jeans zrobił miejsce dla tego ciemniejszego, roboczego. Ostatnio taki odcień jeansu modny był ponad dziesięć lat temu i doskonale go pamiętam. Dobrze będzie go nam nosić w szerokich katanach, dzwonach (!) oraz dobierając akcesoria wykonane również z takiego materiału, np: torebki czy kaszkiety.

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
(Dior, Adam Selman)

Frędzle

W sezonie jesień/zima 2017/2018 zachwycaliśmy się kolorowymi piórami. Na sezon wiosna/lato 2018 powrócą do nas frędzle ze zdwojoną siłą! Będą długie i cieniutkie, albo krótsze i gęściejsze. Najbardziej pożądane będą te przy sukienkach i spódnicach oraz akcesoriach.

Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
Trendy wiosna/lato 2018. Co modnego będzie na wiosnę/lato 2018? Cekiny, plastik, plastikowe ubrania, siatka, jeans, frędzle
(Celine, Calvin Klein, Elie Saab)

Kiedy śniegi stopnieją, kwiaty zakwitną, a za oknem będzie choć +15 stopni, przyjdę do Was z takim szybkim strzałem, w którym pokaże jeszcze kilka wiosennych cudeniek :)
A tymczasem.. jeżeli jeszcze nie wiecie jakie kolory będą modne w sezonie wiosna/lato 2018 koniecznie sprawdźcie:


21 komentarzy:

  1. Oj tym razem nie wiele dla mnie - jakoś cekiny, frędzle i foliowe dodatki to nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Frędzle i Jeans to mój ulubiony klimat :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich propozycji tylko jeans u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frędzle, siatka i jeans zdecydowane TAK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie pierwsza część trendów to były moje klimaty :) W tym zestawieniu do mnie przemawia jeansowy trend:)

    OdpowiedzUsuń
  6. siatka, dzins i frędzle-to zdecydowanie jedne z moich ulubionych trendów na ten sezon!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, z wyzej wymienionych rzeczy chyba tylko przekonana jestem do jeansu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się trend błysku, tak jak w zeszłym sezonie królował mat tak w tym wszystko błyszczy :) i dobrze, ja jestem za! no i jeans, stary dobry kochany jeans, zawsze będzie miał królewskie miejsce w naszych szafach :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieśmiertelny jeans. <3 Plastikowi mówię zdecydowane nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plastik, siatka oraz jeans to trendy w sam raz dla mnie!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko plastik do mnie nie przemawia, a tak to każdy trend ma to "coś" :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Siatki jakoś do mnie przemawiają
    choć z jednej strony sobie myślę woo mega! a z driugiej hm.. nie wiem czy chce świecić stanikiem wsrod ludzi - ale to nie zmienia faktu, że przyciąga mnie bardzo <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cekiny i frędzle - znajdę coś dla siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawią mnie te plastikowe ubrania! Chyba znowu będę musiała kupić sobie płaszcz przeciwdeszczowy, taki jaki miałam w podstawówce, hah :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj plastiki niestety nie dla mnie :D Ale frędzlami bym nie pogardziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie postawiłabym na JEANS ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie wybieram jeans <3
    mojaszfamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej chyba podobają się plastiki i siatki ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeans to jedyne co mogę zaakceptować haha :P

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi sie tylko w sumie ten plastik nie podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Przekonuje mnie przeźroczystośc: D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger