Plisowana spódnica na jesień 2018

Spódnica plisowana trendy jesień/zima 2018/2019, trendy jesień/zima, jesień 218, zima 2018, spódnica plisowana, spódnice plisowane, gdzie kupić plisowane spódnice
Plisowana spódnica od kilku sezonów króluje na wybiegach. Jest często widziana w street stylu i chętnie wybierana do codziennych jak i bardziej eleganckich stylizacji. Na wybiegach sezonu jesień/zima 2018/2019 widziane były między innymi u Chanel czy Balenciaga. Plisowana spódnica rewelacyjnie komponuje się  z krótką, ale ciepłą górą, np. puchowym sweterkiem :) Przed Wami propozycja plisowanych spódnic dostępnych w sieciówkach w Polsce.


Gdzie kupić spódnice plisowane 

Spódnica plisowana trendy jesień/zima 2018/2019, trendy jesień/zima, jesień 218, zima 2018, spódnica plisowana, spódnice plisowane, gdzie kupić plisowane spódniceStradivarius 99,90 zł | Stradivarius 79,90

Spódnica plisowana trendy jesień/zima 2018/2019, trendy jesień/zima, jesień 218, zima 2018, spódnica plisowana, spódnice plisowane, gdzie kupić plisowane spódnice
Massimo Dutti 349,00 | Zara 199,00

Spódnica plisowana trendy jesień/zima 2018/2019, trendy jesień/zima, jesień 218, zima 2018, spódnica plisowana, spódnice plisowane, gdzie kupić plisowane spódnice
Mohito 119,99 | House 69,99

Spódnica plisowana trendy jesień/zima 2018/2019, trendy jesień/zima, jesień 218, zima 2018, spódnica plisowana, spódnice plisowane, gdzie kupić plisowane spódnice
H&M 129,90 | C&A 129,00

Jak widać w sieciówkach głównie można znaleźć plisowane spódnice w wersji lite, czyli lekkie i zwiewne, ale również skórzane czy z grubszych materiałów. Ciekawym elementem w tego rodzaju spódnicy jest rozcięcie, które dodaje zwiewności.


Zapraszam po więcej trendów jesień/zima 2018/2019 :)

oraz na mój Instagram



źródło zdjęć: vogue.com | hm.com | c-and-a.com | mohito.com | housebrand.com | zara.com | massimodutti.com

14 komentarzy:

  1. Bardzo faje propozycje :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trend mi się podoba, ale osobiście nie lubię tego jak w takich spódnicach wyglądam :D Choć taka pudrowa maxi mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest wybrać taką, która ma wysoki stan. Spódnice tego typu niestety poszerzają i należy zadbać o odpowiednie wcięcie w talii :) np. Crop top lub szeroki pasek :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne propozycje, podobają mi się plisowane spódnice, chociaż przyznam, że w mojej szafie nie mam ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maxi sa fajne, krótkiej bym nie założyła:-) fajnie że wpadłaś na mojego bloga, jaxwpadam na Twój i dzięki temu przypomniałam sobie że muszę kupić sukienkę na ślub mojej siostry! Mam tydzień, może coś doradzisz?!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz ostatnią chwile :) przy Twoim ostatnim wpisie na Twoim blogu napisałam Ci kilka wskazówek :)

      Usuń
  5. U kogoś podobają mi się plisy, ale sama źle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie! Ale dużo też zależy od materiału i koloru spódnicy :)

      Usuń
  6. Plisowane długie spódnice są cudne! Niestety nigdy nie mam odwagi kupić ponieważ nie wiem, jaką blużkę założyć, żeby pasowała. I tym oto sposobem mam tylko jedną plisowaną spódnicę o naturalnym beżowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do plisowanej spódnicy możesz założyć wszystko! Czy to crop top czy zwykły, gładki t-shirt wciągnięty do środka ;) opcji jest wiele

      Usuń
  7. Och jak ja nie lubię tych spódnic, takie jakieś tandetne mi się wydają :/
    Niektórzy jeszcze chyba nie wiedzą, co do nich ubierać.
    Ale niektóre stylizacje z nimi nie powiem, ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi spódnicami, ale prezentują się całkiem nieźle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za długimi spódnicami :D Zazwyczaj stawiam na te maksymalnie w kolano :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy mi się takie spódnice nie podobały więc to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger