Chillbox - First Love Yourself

chillbox, lifestylowe pudełko pełne relaksu, kosmetyki, gadżety, książki, czarne mydło savon noir, rękawica hamman, rękawica kessa, krem mango miya cosmetics, maska torfowa bania agafii, maska bąbelkowa purederm, książka fantasy, posłaniec strachu michael grant, shake foods by ann, maseczka calaya, krem derma, dmuchany flaming
Bąbelkująca maska do twarzy, shake truskawkowy i dobra książka, to to czego potrzeba mi abym w pełni mogła się zrelaksować po tygodniu pełnym wrażeń i nabrać sił na następny. 
Na spotkaniu bloggerów BeautyWro, który miałam okazję współorganizować, jednym z partnerów była marka ChillBox, która obdarowała nas wspaniałymi pudełkami :) a co było w środku...


Czarne mydło Savon Noir i Rękawica Kessa

chillbox, lifestylowe pudełko pełne relaksu, kosmetyki, gadżety, książki, czarne mydło savon noir, rękawica hamman, rękawica kessa, krem mango miya cosmetics, maska torfowa bania agafii, maska bąbelkowa purederm, książka fantasy, posłaniec strachu michael grant, shake foods by ann, maseczka calaya, krem derma, dmuchany flaming
Dwie rzeczy, które idealnie działają razem!  Mydło oczyszcza i pielęgnuje skórę, a rękawica masuje oraz poprawia krążenie. Dodatkowo jest to pierwszy etap rytuału Hammam :) Samo mydło zapachem i wyglądem mnie nie zachęca, ale pragnę go wypróbować :) 


Krem mango Miya Cosmetics, maska torfowa Bania Agafii oraz bąbelkowa Purederm

chillbox, lifestylowe pudełko pełne relaksu, kosmetyki, gadżety, książki, czarne mydło savon noir, rękawica hamman, rękawica kessa, krem mango miya cosmetics, maska torfowa bania agafii, maska bąbelkowa purederm, książka fantasy, posłaniec strachu michael grant, shake foods by ann, maseczka calaya, krem derma, dmuchany flaming
Nawilżająco-odżywczy krem do twarzy pachnie obłędnie! Aż chce się go zjeść :) 
Pierwszy raz spotykam się z maską torfową... nie mam pojęcia czego się spodziewać. Producent mówi o ujędrnieniu i odmłodzeniu skóry. Odmładzać nie ma czego, ale większą jędrnością nie pogardzę :)
I najlepsza maseczka na świecie! Tak, to ta, która tworzy jeden wielki bąbel na Twojej twarzy! Jest ona niesamowita, a w mojej kosmetyczce znalazło się kilka nowych takich maseczek :)


Książka fantasy „Posłaniec strachu” Michael Grant

W tym przypadku miałam dużą obawę odnośnie tego co dostanę... niestety nie miałam możliwości wyboru gatunku książki i bałam się, że dostanę jakieś romansidło, albo kryminał, a tu taka niespodzianka! Fantasy, SF i horror to moje ulubione gatunki literatury, no chyba, że mangi :) Jestem pozytywnie nastawiona do tego tytułu. Jak tylko zakończę moją kolekcje King’a to łapie się za to :)


Shake Foods by Ann, maseczka rozświetlająca Calaya i krem z filtrem Derma

chillbox, lifestylowe pudełko pełne relaksu, kosmetyki, gadżety, książki, czarne mydło savon noir, rękawica hamman, rękawica kessa, krem mango miya cosmetics, maska torfowa bania agafii, maska bąbelkowa purederm, książka fantasy, posłaniec strachu michael grant, shake foods by ann, maseczka calaya, krem derma, dmuchany flaming
Od pewnego czasu chciałam spróbować produktów od Ani Lewandowskiej, ale ja i zdrowa żywność? Coś nie tak... niby bycie fit jest teraz w modzie, ale ja za bardzo kocham pizzę ❤ 
Z maseczką rozświetlającą również spotykam się pierwszy raz. Po tym boxie uświadomiłam sobie ile jeszcze rzeczy w życiu nie próbowałam!
Krem z filtrem SPF30 troszkę na mnie za słaby, bo ja z domu wychodzę tylko po wysmarowaniu się 50+ 😂 ale na twarz, zamiast kremu bb jest jak znalazł :)

chillbox, lifestylowe pudełko pełne relaksu, kosmetyki, gadżety, książki, czarne mydło savon noir, rękawica hamman, rękawica kessa, krem mango miya cosmetics, maska torfowa bania agafii, maska bąbelkowa purederm, książka fantasy, posłaniec strachu michael grant, shake foods by ann, maseczka calaya, krem derma, dmuchany flaming
I coś co jest totalnym, ale to TOTALNYM szałem - dmuchany flaming! Tutaj w wersji mini na drinka, ale już go sobie wyobrażam w akcji. Ja w basenie na dmuchanym jednorożcu, obok mnie flaming z colą, ahh. Chwila, moment! Gdzie ten basen?!

I tak na koniec...
Jeżeli zamówisz Chillbox'a, a w miejscu na kod rabatowy wpiszesz RINROE dostaniesz od firmy mały gratis :)


Zapraszam na mój Instagram gdzie 
czekają na Was foty z ostatnich sesji ;)

3 komentarze:

  1. Czarne mydło bardzo mnie ciekawi :) Już od jakiegoś czasu nosze się z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartość całkiem fajna :D z takiego flaminga to bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger