Pokaż nogi z Zaful!


Dawno nie było mnie tutaj z zestawieniami od marki Zaful! Dziś przychodzę do Was z propozycją letniego trendu, czyli pokazywaniu nóg! Dobrze widzicie :) Latem ubierać będziemy się w króciutkie szorty, kombinezony oraz mini sukienki. Zeszłych sezonów był większy szał na ramiona, tak teraz jest na piękne nóżki! Uwielbiam przeróżne kombinezony i szorty, w mojej szafie jest ich na prawdę wiele :) Jeżeli chcecie jeszcze przed wakacjami upolować takie perełki koniecznie wejdźcie na poniższy link, gdzie czekają na Was mega promocje i rabaty! 


Łapcie jeszcze kod rabatowy: ZFTina

Czy Wy też tak samo jak ja kochacie kombinezony?

13 komentarzy:

  1. Sukienki są boskie:*

    buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post w pastelowych odcieniach:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ani jednego kombinezonu, w zeszłym roku myślałam, że kupię, jednak lato zeszło, a mi jakoś nie było po drodze do sklepu... W tym roku już nie mam takiego parcia :) Jednak i tak sądzę, że to fajny element garderoby i pośród Twoich propozycji na pewno znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaful ma przepiękne ubranka. Ostatnio właśnie przyszła mi od nich paczka i jestem mega zadowolona. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,4,6 to moje faworyty! Uwielbiam kombinezony, akurat pod koniec czerwca mają być promocje więc na pewno się zaopatrzę!
    https://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 - boskie! chętnie bym przygarnęła takie ciuszki :) Zaful ma fajną ofertę :)
    Obserwuję!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Zaful! Mają świetne ubrania! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham! ❤
    Mogłabym nosić dziennie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kombinezon w kwiaty jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki cudne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RINROE , Blogger